Lazzari og Balotelli.
Lad os nu forhelvede gøre alvor af, hvad vi vil. Det er de helt rigtige talenter til de helt rigtige pladser. Basta og Caicedo er bare ikke gode nok. Mens Patric og Rossi har denne halvsæson til at vise, at de er på niveau med Marusic og Immobile... Det sker nok ikke...
På resten af pladserne har vi de rigtige spillere, men nogen mangler form, nogen mangler erfaring, og nogen mangler muligheden for en pause, når de ikke slår til.
Balotelli har kontraktudløb til sommer. Der må kunne laves en fair handel. Måske også kun med en kortere kontrakt (fx 3-4 år) end normalt for en spiller af hans niveau (når han rammer det).
Lazzari er (som Balotelli) italiensk, og det betyder noget forhold til hvordan, at vi laver vores trup. Vi mangler italienere. Det er et reelt problem. Lazzari på højre wingback er en optimal løsning, og SPAL burde kunne handles med (bytte, lån med tvungen eller ikke-tvungen option, et eller andet).
Dette er vores eneste reelle huller. Ellers har vi allerede alt, hvad vi behøver. De rammer måske ikke formen lige nu, eller skal stadig spilles ind, men det her er vores eneste behov, men de er tydelige lige nu, hvor Immobile ikke er helt på toppen formmæssigt (noget vi hviler lidt for meget på imo), og Basta er blevet for gammel.
Meget kan ændre sig på en halv sæson, og det håber jeg naturligvis... Men jeg kan ikke tænke på 2 andre spillere, som både er gode nok, tilgængelige, til at købe, og vil kunne slå til fra dag1.
Hvad vil i have til januar?
I behøver ikke have alle svarene nu (naturligvis), og i kan altid opdatere løbende... Men de 2 nævnte spillere ville gøre vores trup perfekt imo...
Jeg kom lige til at tænke, sådan en spiller som Santander fra Bologna.
Ville han ikke være en god mulighed for ex SMS??
http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-10-09-jeg-har-ikke-evig-taalmodighed-siger-baenket-chelsea-dansker
Andreas Christensen? Han er sikkert alt for dyr, men det kunne være lækkert med en forsvarspiller, der er god med fødderne.
Petagna på 3 mål i 5 kampe... Hvis han fortsætter, så så jeg godt nok gerne en snedig handel, så han kom til os over vinteren (SPAL kan vel leje Caicedo og Lukaku/en anden for resten af sæsonen i bytte for deres mistede lån).
Jeg er enig i hvad du skriver Blood, og er også fortaler for at vi henter Balotelli. Han ville passe godt ind i vores trup.
Dette er nok ønske tænkning fra min side af, men Andrea Belotti eller Simone Zaza fra Torino er også 2 spiller jeg godt kunne tænke mig. Jeg ved ikke om det er muligt med kontrakt og hvad ellers der hører med. (det nok realt først en mulighed når sæsonen er over) Men første prioritet er at vi henter en angriber.