I går ankom spillerne til årets træningslejr i Auronzo di Cadore, i det smukke Norditalien - noget OPR kan uddybe, da han har været der og besøgt holdet på træningslejren for efterhåndne nogen år tilbage. Holdet blev modtaget til stor jubel af fremmødte fans, der er kommet for at følge holdet.
Her skal holdet være de kommende 14 dage i forbindelse med forberedelserne til den kommende sæson. Her er listen over de udtagne, og der er nogle navne nedenunder jeg vil gennemgå - både dem som er til stede, men også dem som ikke er udtaget:
Målmænd: Adamonis, Guerrieri, Proto, Strakosha;
Forsvar: Acerbi, Basta, Bastos, Durmisi, Filippini, Luiz Felipe, Marusic, Patric, Radu, Wallace;
Midtbane: Berisha, Cataldi, Di Gennaro, Jordao, Leiva, Lombardi, Luis Alberto, Lulic, Minala, Murgia, Parolo, Sprocati;
Angreb: Caicedo, Immobile, Neto, Rossi.
Lad os lige allerførst få afklaret at Caceres og SMS kun er fraværende pga. de har spillet VM. De støder til truppen senere på sommeren.
Og så lad os kigge på de mest iøjenfaldende, der ikke er på listen: Felipe Anderson og Lukaku. FA er selvfølgelig ikke på listen, da han er i London i forbindelse med sit skifte til West Ham, mens det er ukendt, hvorfor Lukaku ikke fremgår. Der har ikke været de store rygter på det seneste, men der er heller ikke kommet en melding på om han er skadet. Vi ved det simpelthen ikke.
Derudover er Vargic og Crecco ikke udtaget, da de simpelthen ikke er en del af truppen længere efter en skuffende sidste sæson. Det samme gælder Morrison, Kishna, Mauricio, Prce, Germoni, Oikinomidis og Perea. De er allesammen stadig på kontrakt, men vurderet til at være gode nok til førsteholdet, så de skal derfor ud at finde sig nogle nye klubber på lån eller salg.
De mest spændende spillere, der er på listen er selvfølgelig de nye ankomne Proto, Acerbi, Durmisi, Berisha og Sprocati. Hvad kan de tilbyde, og er de tiltænkt en startplads? Derudover er det interessant, hvilke spillere Inzaghi har valgt af tidligere Primavera spillere til truppen. Husk at der er en regel, der hedder at truppen skal have 4 spillere af egen avl i truppen (Strakosha og Murga tager så de to første pladser), og da Primaveraholdet virkelig havde en skidt sæson sidste år, så bliver det spændende at se, om der er nogle som Inzaghi reelt kan bruge fra tidligere sæsoner på Primavera. De spillere er: Adamonis, Guerrieri, Filippini, Cataldi, Lombardi, Minala og Rossi. Jeg er faktisk i tvivl, hvorvidt Luiz Felipe, Jordao og Neto tæller med i den statistik? Nej vel, de har ikke været her længe nok? Nogen af jer der ved det?
Jeg tror desværre ikke vi får så mange at se af de tidligere Primaveraspillere brillere den kommende sæson. Når nu både Strakosha og Murgia tæller med, samt at vi højst sandsynligt har Guerrieri som tredjemålmand, er der kun en enkelt plads tilbage. Kan Filippini bruges? Så vil det være som erstatning for Patric, der meldes på vej ud. De to minder meget om hinanden i spillestil. Cataldi har ikke et godt forhold til Inzaghi, mens Lombardi ikke passer i en 3-5-2 opstilling (det så vi hos Benevento). Minala og Rossi tror jeg er de største favoritter til at blive. Minala har haft en imponerende sæson hos Salernitana, og har nu generelt haft nogle sæsoner i Serie B. Han er stadig kun 21 år (eller 47, hvis vi skal tro nogle medier...), så der er stadig mulighed for at han kan udvikle sig. Giv ham den plads i truppen, som Crecco havde sidste sæson, og så kan han kun overraske. Rossi kan blive, da han kan fylde den plads ud, som Palombi ikke kunne finde ud af sidste sæson: bomberen til de desperate kampe, hvor vi enten er skadesplaget, eller lige skal bruge det ekstra skud energi til at tage sejren. Eller simpelthen at aflaste Immobile i angrebet.
Jeg glæder mig meget til at følge holdet på årets træningslejr, og jeg synes det er super positivt at vi har de vigtigste spillere i truppen når vi starter. Jeg forventer mig meget af specielt Proto (som en god sparringspartner for Strakosha), Acerbi, Durmisi og Berisha, så det at de er med fra første træningssession er guld værd i mine øjne.
Nårh ja, Lazio vandt forresten 12-0 på mål af Luis Alberto, 2x Immobile, Correa, Caicedo, Lulic, selvmål, Patric, 2xRossi, Jordao, Bastos
Lazio har netop spillet en venskabskamp over tre halvlege (30-35 minutter ad gangen) mod amatørholdet TSV Victoria Clarholz, hvor alle spillere fik spilletid lige på nær Adamonis (der er efter Guerrieri i hierarkiet) og Murgia og Berisha (skadet).
Interessant nok blev Djavan Anderson prøvet på højre wingback, måske det er ham, der er vice-Marusic denne sæson? Det er ikke nogen hemmelighed at Patric er i klubben pga han kan dække ind på mange pladser, så Inzaghi har nok behov for en specifik spiller efter Marusic, og Basta er bare blevet for gammel i mine øjne. Spørgsmålet er selvfølgelig om Anderson har niveauet, han har trods alt kun spillet Serie B sidste sæson for Bari.
Derudover blev Caceres brugt på ventreside i forsvaret, mens både Wallace og Bastos i højre. Jeg tror mere det er et forsøg for Inzaghi at prøve Bastos af i højre, for Caceres må da være storfavorit til at være starter denne sæson?! Kan ikke se ham være reserve for Radu.
Ellers ikke de store overraskelser. Her er opstillingerne:
1. halvleg. Strakosha; Bastos, Acerbi, Radu; Anderson, Cataldi, Badelj, Milinkovic, Durmisi; Luis Alberto, Immobile
2. halvleg: Proto, Wallace, Luiz Felipe, Caceres, Marusic, Parolo, Badelj, Milinkovic, Lulic, Correa, Caicedo.
3. halvleg: Guerrieri; Bastos, Luiz Felipe, Caceres; Basta, Jordao, Leiva, Patric, Neto; Correa, Rossi.
Good point, havde ikke tænkt Badelj ind i ligningen.
Marusic-Parolo-Badejl-SMS-Durmisi...? Hvor vil du have Murgia? Faktisk så gør det mig slet ikke noget, at der bliver mere plads til Cataldi nu...
Murgia er taget tilbage til Rom for at få opereret en brækket finger, der er ikke meldt ud endnu, hvor længe han er ude. Men super ærgerligt at han er ude så tæt på sæsonstart, da han nok er tiltænkt en startplads mod Napoli, da både Leiva og Lulic er ude med karantæne.
Træningslejren i Auronzo di Cadore er overstået, der er lige nogle træningspas i Rom før holdet tager til Stockholm lørdag for at møde Arsenal. Derefter tager holdet til Marienfeld i Tyskland, som er det sidste sted Lazio har træningslejr i år. Her spiller vi en lille turnering med Hannover og Athletic Bilbao 7. august (2x45 minutter) for så til sidst at møde Borussia Dortmund i Essen 10. august.
Dvs et tæt og kvalitetspakket program for Lazio de kommende dage!
Jeg vil prøve at komme med mit take på, hvordan jeg forventer at truppen bliver sat sammen en af de kommende dag for dem af jer der er interesseret i at læse det :-)
Lukaku har noget fået muligheden for at finde en ny klub inden X dato, og den dato er nu passeret. Jeg kan sagtens forstå, hvis han gerne vil videre, og enten få mere i løn for begrænset spilletid eller fast spilletid. Det vil være bedst for hans udvikling.
Jeg vil ikke konkludere for meget med Adamonis/Guerrieri lige nu... Men en af dem skal nok ud på et lån, mens den anden bliver vores 3.-keeper.
Samme med Neto... Der er muligheder, som skal prøves af. Jeg kunne forestille mig, at Inzaghi vil se Caicedo som støtteangriber. Altså "targetman support" eller "falsk 10er" om i vil :D Hvis det virkede tilfredsstillende for Inzaghi, så kan vi måske fokusere mere på en frontangriber end en 10'er i første omgang. Jeg holder stadig på, at vi skal have 4 angribere og så Neto og Rossi som talenterne.
Patric:
Sådan spillede han vel også mest i centerforsvaret i sidste sæson... Jeg tror lidt ham og Wallace kæmper om en plads... Bastos har også spillet en del i venstre, da han kan begge sider, og vi mangler en venstrebenet centerforsvar til at være vice-Radu... Så som det står lige nu er centerforsvaret uændret, udover Acerbi er byttet ind for De Vrij.
De Gennaro/Cataldi:
Nu fik Cataldi også en halvleg, og han kan altså godt spille boks-til-boks, så jeg synes ikke, at det er et problem. Rettere handler dette om, at Gennero ikke kan spille andre pladser (heller ikke på den centrale midt), og nu vil Inzaghi nok prøve ham ordentligt af. Inzaghi ved trods alt, hvad Cataldi kan, når det går godt, og hvad han potentiale er. Og Cataldi har spillet centralt-central hele sidste sæson, så han behøver ikke omskoling.
Basta:
Igen tror jeg som med De Gennaro, at Basta skal testes grundigt, da han måske skal byttes ud.
Konklusion:
Jeg vil ikke drage nogen konklusioner fra denne kamp overhovedet. Det kan vi gøre, når vi kommer til Arsenal osv.
Der har været snak om at Lukaku skulle til Everton, så det kan måske være derfor at han har været fraværende.
https://www.football-italia.net/124903/lukaku-join-everton
Lukaku var i går til lægetjek på Paideia, og knytter sig derfor til truppen en af dagene. Det er ikke forklaret, hvorfor Lukaku har været fraværende inditl nu, men mon ikke han har været skadet?
I går var der en ny træningskamp, og denne gang spillede vi mod Triestina, fra tredjebedste række og derfor noget mere kvalitet end de to foregående amatørhold. Lazio vandt 3-0 på mål af Minala, Immobile og Lulic.
Murgia blev desværre skadet i løbet af kampen, men han forklarer selv at det ikke er en alvorlig skade. Strakosha er stadig ude med en rygskade, så han spillede ikke, mens Berisha og Sprocati også sad over med en skade.
Opstilling første halvleg: LAZIO (3-5-2): Proto; Wallace, Luiz Felipe, Radu; Basta, Murgia (Jordao 32'), Leiva, Minala, Durmisi; Luis Alberto, Rossi.
Opstilling anden halvleg: LAZIO (3-5-2): Guerrieri; Patric, Acerbi, Bastos; Lombardi, Parolo, Di Gennaro, Cataldi, Lulic; Caicedo, Immobile
- Det var en noget mere blandet formation en mod Radio top 11, så jeg synes ikke der er noget der indikerer, hvem der er foran hvem i de forskellige hierarkier.
- Dog er det tredje kamp i træk at Wallace spiller i højre side og Bastos i venstre side. Skal det tolkes som at Wallace er vice-Caceres og Bastos er vice-Radu? Det ser i hvert fald mere og mere ud til at både Wallace og Bastos får en ny chance den kommende sæson.
- Derudover spillede Patric endnu engang i midterforsvaret og Basta som højre wingback, det ser ud til at være deres roller denne sæson.
- Rossi fik denne gang en hel halvleg - måske han er ved at spille sig ind på holdet?
- Di Gennaro endnu engang som vice-Leiva frem for Cataldi. Jeg tror Cataldi ryger igen denne sommer.
- Ingen spilletid til Adamonis, Neto og Filippini. Mon ikke det også er dem, der er længst væk fra en plads i startopstillingen?
Lazio tog imod Radio Top 11 forleden, et nyt amatørhold og vandt 14-0.
Første halvlegs opstilling: LAZIO (3-5-2): Proto; Wallace, Acerbi, Radu, Marusic, Parolo, Leiva, Berisha, Lulic, Luis Alberto, Immobile
Anden halvlegs opstilling: LAZIO (3-5-2): Adamonis; Patric, Luiz Felipe, Bastos; Basta (C), Murgia, Di Gennaro, Cataldi, Durmisi; Caicedo ( Rossi 71'), Neto (Jordao 71')
Et par interessante aspekter:
- Strakosha er skadet, så han spillede ikke, men med ham i startopstillingen sammen med Caceres og SMS istedet for Wallace og Berisha, så har vi muligvis vores stærkeste start 11 pt.
- Adamonis spillede frem for Guerrieri. Er der kamp om tredjemålmandsposten denne sæson?
- Patric spillede i midterforsvaret frem for Basta, der ellers udelukkende er prøvet derinde. Meget interessant, da det hele tiden har været fortalt at Patric i år ville rykke op som vice-Marusic. Den er jeg nu ikke så sikker på længere.
- Luiz Felipe spiller igen den centrale i midterforsvaret, jeg tror det er der Inzaghi har tænkt ham denne sæson. Det betyder at vi SKAL ud at hente en ny venstrebenet midterforsvar, for Filippini ser ikke ud til at være god nok til førsteholdet.
- Neto fik spilletid frem for Sprocati og Rossi. Nu har vi en rigtig stor trup, så der vil automatisk være nogen, der ikke får spilletid, men det er stadig sigende at Neto bliver prøvet af istedet for to, der ikke har spillet med de andre den seneste sæson.
- I forlængelse af det, så virker det stadig som om Rossi ikke er tænkt højt over prioriteret spillere til den kommende sæson, da han end ikke startede anden halvleg, dvs. han til denne træningskamp var efter Immobile, Caicedo, Neto og til dels Luis Alberto. På trods af det scorede Rossi hattrick på de 20 minutter han spillede. Han gør virkelig hvad han kan for at blive i klubben til den kommende sæson.
Her er målscorerne: LAZIO - TOP 11 RADIO CLUB 103 14 - 0 (6', 45' Parolo, 11', 26' Immobile, 31' Berisha, 38' Luis Alberto, 42' Leiva, 46' Caicedo, 51', 65' Neto, 76', 79', 90' Rossi, 87' Cataldi)
Og så kommer her mit tredje og sidste indlæg i denne og - Patric støder til truppen i dag efter han måtte blive i Rom pga feber.
Derimod tager Rossi afsked, da han skal til Lugano for at spille den kommende sæson.
Følgende numre er blevet valgt af de nye spillere i Auronzo. Det er ikke de officielle numre endnu, men det vil nok ligne dem meget:
Acerbi 33
Durmisi 14
Proto 24
Sprocati 93
Berisha 7
Og så har Luis Alberti overtaget trøjenummer 10 efter Felipe Anderson er smuttet
I går spillede Lazio sin første træningskamp mod Auronzo. Kampen endte hele 20-0 til Lazio, hvoraf Rossi scorede 7 af dem - og endda kun i en enkelt halvleg. Strakosha, Parolo, Radu og Immobile blev alle sparet.
Interessant nok er det at Basta er testet som højremidterforsvar. Det ser mere og mere ud til at han bliver taget fra højre wingback til en mere defensiv rolle.
Derudover er der følgende observationer:
- Bastos spillede venstremidterforsvar i en af halvlegene. Det er nok mere et tegn på at Inzaghi gerne vil se Basta prøvet som højreforsvar end Bastos skal til at ændre rolle.
- Cataldi brugt som en vice-Parolo og ikke som vice-Leiva, som mange måske havde forventet.
- Filippini bliver atter brugt som venstremidterforsvar, og ikke som wingback.
- Lombardi bliver testet som højrewingback
- Sprocati spiller rollen bag angriberen.
Det er selvfølgelig tidligt i pre-sæsonen, men for mig er det tydeligt at vi går efter en 3-5-2, og vi forsøger at sætte visse spillere ind i nogle roller, de ikke kender (her tænker jeg specielt på Cataldi og Filippini), som jeg derfor tror at vi kommer til at se flere salg i løbet af sommeren.
Lazio-Auronzo 20-0
1. halveg opstilling: 3-5-2: Proto; Wallace, Acerbi, Filippini; Marusic, Cataldi, Leiva, Murgia, Lulic; Neto, Caicedo.
Mål: Cataldi, Wallace, Caicedo, Murgia, Marusic, Leiva
2. halvleg opstilling: 3-5-2: Guerrieri; Basta, Luiz Felipe, Bastos; Lombardi, Minala, Di Gennaro, Jordao, Durmisi; Sprocati, Rossi
Mål: Minala x 2, Rossi x 7, Sprocati x 2, Lombardi, Jordao x 2
@Byri: Der er en træningslejr i Tyskland i starten af august, der skal vi blandt andet møde Dortmund.
@Blood: Tak for afklaring!
I dag var første træningsdag, og her prøvede Inzaghi nogle opstillinger af. Dog alle i 3-5-2, så det ser ud til at den taktik vi kender fra sidste sæson fortsætter i den næste.
Interessant er det at Filippini spiller på Radus plads, så han er måske tiltænkt som vice-Radu. Han er også venstrebenet.
Vi har efter FA er solgt måske op til €50 mio. at købe for, men sker det ikke, og Lukaku også blive solgt, så vil jeg mene dette vores trup til næste sæson (selvom, vi har over 60 mio. på bankbogen):
23 kernespillere (note: LF er gratis i Italien, så der er en ekstra plads i forhold til Europa)
Strakosha**, Proto, Guerrieri**
Caceres, Wallace - Acerbi*, LF - Radu, Bastos
Marusic, Basta - Parolo*, Murgia** - Lucas, Cataldi** - SMS, Berisha - Durmisi, Lulic
LA, Sprocati*
Immbile*, Caicedo
**trænet i Lazio
*trænet i Italien
Løse yderste løsning:
Mål: Adamonis*
CM (som frigør Berisha til LA-pladsen): Jordao*, Minala og De Gennaro
HWB: Patric og Lombardi
VWB (frigør Lulic til CM): Fillipini, Patric (og Germoni*)
OM: Neto**
Ang: Rossi*
**tror jeg ikke tager en plads i truppen i alle turneringer (Jordao tæller måske også)
*tror jeg ikke tager en plads i truppen i Italien (måske også Minala og nok ikke Murgia)
Note: Hvis SMS bliver solgt, så bliver han nok direkte erstattet (Badelj eller Freuler evt.), så han er ikke så relevant
Konklusioner:
1. Jordao, Neto og Rossi regner jeg som, at de bliver som yderste mandat, og så får de måske CI kampe... Neto får måske en EL kamp, og hvis Jordao kan så også ham, men de kommer ikke på nogen 25-navnes liste (og de 2 portugisere kan stadig spille primavera).
2. Adamonis bliver ikke sendt længere væk end, at han kan hentes hjem. Han kan tage Guerrieris plads, hvis han er bedre til Auronzo, men det tror jeg ikke sker.
3. Købes der virkeligt ikke mere, så er der 3 pladser i Serie A og 2 i EL til:
Med andre ord det her er de 3 pladser i spil (udover måske 3.-målmanden):
3.1. Patric/Lombardi/(Basta - hvis han bliver erstattet i de 2 bedste på HWB)
3.2. (Lukaku/*ny* - Lulic CM og Berisha på OM)/Fellipini/Patric/(Germoni)
3.3 *ny*/De Gennaro/Minala/(Cataldi - hvis vi køber en CM, så skal en af Cataldi, Lombardi og Filippini nok kæmpe om en plads - eller en evt. LDS tager den)... Det skal dog siges at denne plads nok er den, som ikke får en EL-plads med mindre, at vi køber en ny CM.
4. Der mangler reelt en CM (Berisha tager OM pladsen) eller OM (FA erstatning)... Basta og Caicedo bliver måske byttet ud, så de kan også blive 3.-valg på deres position. Så der er måske slet ikke plads til Patric (med mindre han slår Basta af), Lombardi, Fillipini, Minala og De Gennaro.
5. Liste af positioner. hvor nogen virkeligt skal bevise sig:
5.1. 3.-målmand mellem Guerrieri og Adamonis (taberen bliver nok lejet ud, med mulighed for at hente tilbage)
5.2. Wallace og Bastos (vi kan stadig hente en CB of sælge en af dem, måske endde 2 køb og salg)
5.3. Højre wingback (den ene får måske ikk EL): Basta, Patric og Lombardi kæmper om 2 pladser, hvor der stadig kan blive købt en ny på en af dem.
5.4. Venstre wingback 3.-valg (får måske ikke EL): Lukaku, Fillipini, Patric (også her, hvis nødvendigt) og en ny er nok i spil her. Det at Fillipini bliver prøvet giver en stærk hentydning til, at vi ikke regner med Lukaku (vi har allerede Durmisi og Lulic), ellers så skal han bruges i centerforsvaret
5.5. Der er 1-2 EL-plasder på CM. 1 ny og Cataldi, 2 nye, eller (alternativt) 1 Cataldi/ny og så en Serie A (men ikke EL) plads til De Gennaro eller Minala.
5.6. Sprocati.
5.7. Caicedo.
Vildeste løsning (Parentes spiller ikke i Europa):
Strakosha**, *Proto, Guerrieri**
Caceres, *ny - *Acerbi*, LF - Radu, *ny
Marusic, *LDS**, Patric - Parolo*, Murgia**, Jordao - Lucas, *ny - Lulic, *ny - *Durmisi, *ny, (Fillipini**)
LA, *Berisha, Neto
Immbile*, *ny,*ny, (Rossi)
Antal: 29 Serie A, 27 EL.
Ekstra salg (eller lejet ud): Wallace, Bastos, Basta (kan byttes med Patric), Cataldi (bliver hvis vi henter en anden end LDS i højre), De Gennaro, SMS, Lukaku, Sprocati og Caicedo.
Note1: Hvis Jordao kan gå på UEFA b-listen ellers så smid en parentes på ham...
Note2: Ingen af de 7 "*ny" signings behøver været trænet noget særligt sted
Note3: Basalt set køber vi en ny startsopstillingsspiller på alle pladser til rotation med den gamle. (udover De Vrij og SMS, dog 12 spillere ind i alt, da LF går i top2 rotation).
Note4: Sprocati bliver sendt direkte videre.
Note5: En af angriberne er i Nani-rollen, så de både kan spille støtte-angriber og topangriber. Det frigør så også LA og Berisha til at spille CM. Og så kan Lulic også spille i venstre.
Note6: Både Patric og Fillipini kan spille deres side i centerforsvaret.
Mest kedelige løsning:
Strakosha**, Proto, Guerrieri**
Caceres, Wallace - Acerbi*, LF - Radu, Bastos
Marusic, Basta, (Patric) - Parolo*, Murgia**, (Jordao) - Lucas, Cataldi** - SMS, Lulic - Durmisi, Lukaku, (Fillipini)
LA, Berisha, Sprocati*, Neto
Immbile*, Caicedo, Rossi**
Antal: 29 Serie A, 26 EL.
Ekstra salg: De Gennaro (kunne også være Cataldi)
Note1: Her tror jeg ikke Jordao tæller med i EL.
Note2: Rossi kan rykkes ud af EL truppen til blot Serie A truppen (hvis Cataldi bliver), og der kan bare købes en angriber mere.
Apo:
Så vidt jeg har forstået definitionerne af reglerne, så:
Neto kan gå på UEFA b-listen og tæller derfor ikke som en af de 25 i Europa. Det er fordi, at han er U-19. Det kan måske også tælle for Jordao, men jeg er ikke sikker.
Straksoha er også "trænet i Lazio" (som om han kom fra Primavera), da han lige nåede ind til at være i klubben i 3 år inden han blev 21...
Jordao, LF og Neto er under 21, og derfor tæller de ikke med i de 25 til truppen. Samme situation med (Germoni), Rossi og Adamonis... Evt. også Minala og Murgia. Hvis skrærrings datoen er først runde i Serie A, så tæller Minala nok, men ikke Murgia.
Trænet i Lazio kan derfor være 4 af: Strakosha, Guerrieri, Filippini, Cataldi, Lombardi og så nok Murgia til CI og Serie A. De 4 vil nok være gengangere i UEFA truppen.
Rossi og Adamonis kan blive som yderste reserve i Serie A, men ikke være med i UEFA truppen. Det samme kan også ske for Germoni, men jeg tror, at det afhænger af, om Fillipini eller Lombardi imponerer på en wingback. Fillipini i venstre og Lombardi i højre er i direkte konkurrence med Patric, og hvis Fillipini og Lombardi ikke imponerer, så kan Germoni måske blive kaldt tilbage.
Neto er hentet ung nok til, at når han bliver gammel nok til at tælle, så kan han regnes som "trænet i Lazio", Jordao er jeg mere i tvivl om. LF har ikke haft 3 sæsoner i alderen 15-21, så han tæller ikke som "trænet i Lazio", og han har kun været i Italien i 2 relevante år, så han er heller ikke mulig, som "trænet i Italien" på sigt.
Byri:
Det er bare kampene i Auronzo... Vi skal vist også til Tyskland efter, hvis jeg husker korrekt...
Apo, ved du hvordan det kan være Lazio ikke spiller nogen træningskampe mod et hold fra udlandet?
Forresten, her er de planlagte træningskampe:
18. juli - mod Auronzo 21. juli - mod Top 11 25- juli - mod Triestina 28. juli - mod SPAL