Vi kunne ikke spille runde 21 til tiden, da vi skulle til cirkus i Saudi Arabien.
Lige nu står det som Patric, Rovella, Vecino og Zaccagni er skadet.
Med andre ord, så når jeg afskriver Taty, Pedro og Luis Alberto (jeg magter ikke hans hjørnespark mere), så er midtbanen og angrebet indlysende.
Gila spiller som en drøm, og hvis Romagnoli er tilbage, så har vi brug for ham.
Pellegrini og Hysaj har begge været ramt af skader for nylig, så de er nok ikke favoritter til at starte, og så er der også 4 mand i forsvaret... Det kan dog ændre sig løbende.
Provedel
Lazzari - Gila - Romagnoli - Marusic
Guendouzi - Cataldi - Kamada
Isaksen - Immobile - FA
Ja, jeg ved godt, at det bliver LA og ikke Kamada fra start.
Jeg er bare en smule frustreret over, at vi får intet ud af de hjørne. Så hellere sæt Cataldi og Zaccagni til at tage dem. Eller i går sæt Isaksen eller FA på opgaven.
Bare prøv et eller andet. Det kan ikke passe, at vi får 8 hjørne, og vi er ikke farlige på et eneste.
De største udfordringer er, at vi nok alle ved, at Cataldi er god for 45-75 minutter per kamp, og om det er 45 eller 75 er ikke noget, at vi kan kontrollere. Vi mangler fx en Bertini, som kan tage over. Eller måske prøve Guendouzi på den position (han spillede noget i samme stil i Arsenal, dog ikke optimalt, men han bør i det mindste være bedre end en Cataldi, som bare ikke kan bidrage med mere.
Jeg håber virkeligt, at Sarri tør give Isaksen 90 minutter. Taty er meget bedre, når han spiller med Isaksen, så Taty for Immobile og Pedro for FA giver mening, det skal dog først være efter 75 minutter og ikke efter 55-65.
Kreativ løsning:
Jeg ved virkeligt ikke, hvad vi kan gøre med midtbanen. Jeg er næsten klar på at skrive en 4-måneders kontrakt med en kontraktfri...
Hvad med ham her:
Han kan ikke spille CL, men det ligner da en god 4-måneders løsning. Hvis vi stadig kan skrive under med free transfer (der er særlige regler).
Der er også ham her til angrebet:
Jeg ved dog ikke, hvordan jeg har det med at hente en spiller under sådan forhold, som hedder... De-Lort...
Men sådan 2 erfarende spillere på korte kontrakter med potentiale for mere til sommer.
Det kunne ikke skade, og Taty kan spille en wing om nødvendigt.
4 måneder til en lavere løn, med option på et år mere til dobbelt op i løn, og så igen 100 procentpoint oveni for år 3. Det kan man vel altid tilbyde dem. De kan jo altid bare sige nej, hvis det er for lidt.
Jeg fik hvad jeg bad om, vi laver en Bologna på dem!
Og så Cataldi!! Hvor er det bare dejligt at se ham på tavlen og den måde han jubler på. En ægte Laziali.