Pellegrini, Marusic og Guendouzi har stadig karantæne. Så Hysaj og Lazzari på backs.
Patric og Rovella står som skadet. Så Gila og Romagnoli centralt. Dog ville dette være en god kamp for Casale.
Samt Vecino, Cataldi og LA på midtbanen. Dog vil dette være en oplagt mulighed for at give Kamada chancen.
I angrebet er alle egentligt klar, men jeg ønsker at Taty, Isaksen og Zaccagni starter. Og så er det Sana Fernandes som skal skiftes ind fremfor Pedro og FA.
Taty og Zaccagni er enten fremtiden eller skal sælges dyrt til sommer. Isaksen er helt sikkert fremtiden. FA skal gå ned i lønkrav, hvis han skal spille mere. Ciro og Pedro er (desværre) ikke fremtiden.
Min holdning er, at Serie A grundlæggende er slut, og hvis vi skal drømme om, at vinde alle de sidste 11 kampe (nødvendigt for at drømme om CL), så skal alle kunne bidrage. Jeg ved godt, at Lotito gerne vil i ConL og EL, så det kommer nok ikke til at ske. Derfor har jeg både en forventet og forhåbet opstilling til denne kamp:
Forventet:
Provedel
Lazzari - Gila - Romagnoli - Hysaj
Vecino - Cataldi - LA
FA - Ciro - Zaccagni
Forhåbet:
Provedel
Lazzari - Casale - Romagnoli - Hysaj
LA - Cataldi - Kamada
Isaksen - Taty - Zaccagni
Hvorfor Casale, Kamada, Isaksen og Taty?
De skal have flere minutter, så de kan både vokse og vise mere.
Hvorfor Casale?
Gila er nok lidt træt, og jeg har en forventning om, at vi kan tjene gode penge på Gila til sommer, mens Romagnoli, Patric og Casale forbliver.
Hvorfor Kamada?
Jeg håber stadig på, at han kan finde sig til rette hos os. Han har vist, at han er en rigtig god spiller, og han leverede i et par kampe i starten af sæsonen, så jeg håber, og hvis han skal have chancen, så er det nu.
Hvorfor Isaksen?
FA og Pedro står til at forlade os til sommer, Isaksen er stadig ung. Isaksen kunne drage fordel af flere minutter. Specielt i det organiserede spil, som er en første halvleg.
Hvorfor Taty?
Noget af det samme som Isaksen. Dog er det ikke klart, hvad der sker med Ciro til sommer. Dog skal Taty være klar til at tage over som starter, ellers skal vi finde en ny angriber. Derfor skal Taty også have minutter.
Anden halvleg går fra gode takter til farse.
Ny træner, tak.