På Onsdag har alle spillet 26 kampe, og der ved vi mere, om hvad vi kan håbe på.
Dog er der 8-9p op til nummer 4 med 12 runder igen. Var vi 8-9p efter Juventus i foråret 2000, så var det nok muligt ;) , men vores store problem er, at der er 4 hold mellem os og CL.
Vi kan ikke tabe noget resten af sæsonen, og her snakker jeg ikke om kampe, jeg snakker om point. Vi skal vinde alt der er tilbage nu.
Jeg er komplet ligeglad med CuntL og EL. CL eller genopbygning. Okay, EL gennem at vinde Coppa, det kan jeg accepterer, men jeg gider ikke at slå som galt det vores liv for en 5.-plads. Så vil det bare være kamp-for-kamp, som betyder noget for mig, hvis der ikke er trofæ eller CL-kval. at spille om.
Kampen efter denne er Bayern, så hvis vi smider det hele væk i München, så kan vi ikke bare smide kampe i Serie A. Og vi er på hjemmebane, og så lige som ligaen er, så er der rigtigt mange hold, som er tydeligt bedre hjemme end ude. Og vi er bestemt en af dem. Vi og Napoli deler dog pladserne som 4.-5. bedste udebanehold.
Udinese, Empoli, Napoli og Inter har alle hentet flere point ude end hjemme, men ellers så har vi og Salernitana 1p mere hjemme end ude (skrevet mens der står 2-1 til Fiorentina - ja, jeg startede med at skrive dette, så jeg ikke blot skal sidde her og lide hele denne anden halvleg). Skrev jeg dette i pausen, så ville jeg måske påstå, at vi er (komparativt til niveau) ligaens bedste udehold. Og vi er bestemt meget bedre hjemme, end ude.
Spørgsmålet til denne kamp, er, hvordan går Milan til den? De har stadig et lille hul ned, og som for Napoli, så er det ikke verdens undergang for dem, at de kun får 1p hos os. Men Milan regnes også som lidt i krise, og de vil gerne se mere end bare 1p, så de kan få noget selvtillid.
Zaccagni og Vecino er tilbage fra skader. Gila kommer tilbage fra sin karantæne, hvor Casale stadig har det svært, så det skader bestemt ikke med Gila. Patric og Rovella var ikke på bænken mandag, så de starter nok ikke fredag. Der er en god chance for, at Vecino starter på regista, da Cataldi spiller mange minutter for tiden, og han er ikke god til mange minutter. Det kan dog være, at vi foretrækker Vecino har fokus på Bayern, og så tager Cataldi 60min imod Milan. Hvis Vecino har fokus på regista, og Kamada ikke regnes som relevant, og specielt ikke i Serie A, så er der kun LA og Guendouzi tilbage på midtbanen.
Angrebet kan være lidt uklart, da vi nok gerne vil give FA eller Isaksen en lille pause, og Zaccagni er tilbage. Jeg tror, at det vil være Isaksen, som får en pause, hvor han så også kommer ind senere.
Backs er jeg ikke helt sikker på. Vi blev svækket i forsvaret efter Marusic gik ud. Han er ikke nødvendigvis guld i alle dueller, men organisatorisk, så virker det bare med ham. Spørgsmålet er, om det er Hysaj eller Lazzari fra start. Jeg tror, at vi kunne prøve Hysaj, da Sarri gerne vil fordele spilletiden, og så både Hysaj og Lazzari før Bayern-kampen.
Provedel
Marusic - Gila - Romagnoli - Hysaj
Guendouzi - Cataldi - LA
FA - Immobile - Zaccagni
Sikre rotationsindskiftninger (i spil til at starte imod Bayern): Lazzari, Vecino og Isaksen
Yderligere potentielle taktiske indskiftninger: Pellegrini, Kamada, Pedro og Taty
Skadet og bør nok ikke starte, men er måske klar til bænken på det tidspunkt: Patric og Rovella
Spiller dårligt: Casale
Mål: Mandas og Sepe
Lotito er gået helt amok over dommere, og vil sagsøge for at få kampen spillet om.
Rocchi har dog været ude og redegøre for, at det potentielle straffe imod Taty var 50/50 skøn, og derfor er det dommerens første kendelse, som ville stå, om der var dømt straffe eller ej.
Pellegrinis andet gule kort var også korrekt, da dommeren ikke havde mulighed for at reagere på, at vi havde en spiller nede bag ham, når spillet var i den anden retning.
Pellegrini skulle bare havde sparket bolden ud.
Rocchi er dog som mig offentligt ude og skabe tvivl om de 2 sidste røde kort.