Torino havde været ubesejret i 6 kampe. Deres sidste nederlag var i Firenze.
Og på få minuter fik vi en sejr ud af en kamp, som vi på alle måder burde have tabt.
Nogen gange spiller vi som et mesterhold, andre gange som komplet lort.
Fiorentina har vundet en af deres sidste 7 kampe, og virker generelt som et hold, der har mistet pusten.
Udover 28jan imod Inter, så har de ikke tabt hjemme siden Juventus 05nov.
Dette er nok lige så svær en kamp som vores 3 sidste, og resultatet er bestemt ikke oplagt.
Gila laver 2 gule kort på Zapata, og virker lidt til at tabe hovedet. Sarri var for langsom til at spotte denne udvikling, omend hans første gule skulle havde startet alarmer i hovedet på Sarri (havde han været mindre heldig, så havde kontakten været bedre, og så var det direkte rødt).
Det ligner Casale sammen med Romagnoli, og det virkede trods alt sidste sæson.
Det gik bedre med Lazzari end med Hysaj, så Lazzari starter nok. Og Marusic samt Provedel starter altid.
Cataldi og Guendouzi scorer, LA med begge assists. Det bliver nok genvalg.
Og der er ikke rigtigt alternativer til genvalg i angrebet før Zaccagni er klar til at starte.
Provedel
Lazzari - Casale - Romagnoli - Marusic
Guendouzi - Cataldi - LA
Isaksen - Immobile - FA
Jeg håber virkeligt, at vi kan lave et resultat her, for ellers bliver der hurtigt for langt op til Atalanta på 4.-pladsen.
De spiller sig til det, og de er bedre end os.
Jeg savner virkeligt Gila i dag. Ikke ord, at jeg havde forventet at skrive, men det gør jeg.
Udover målet, så kom vi ikke rigtigt frem til noget. Okay, var kampen spillet i Rom, så havde nok været den omvendte oplevelse, men stadig.
Vi scorer ud af ingenting, og jeg håbede lidt på et point, men jeg er mindre stuffet over dette, end en Fiorentina fan havde været over et X.
Jeg ved ikke, hvordan vi vender det hele imod Milan, men er Gila, Vecino og Zaccagni både fysisk og mentalt på toppen, så har vi noget at arbejde med.
Vi kan ikke med alle vores skader, alle vores kampe og ingen januarindkøb tage til Firenze og forvente noget. Sådan er virkeligheden, at vi havde en chance pga. vores mål vil jeg ikke lægge for meget i.
Vi har brug for flere penge, så vi kan vokse endnu mere. Vi mangler en back, en centerforsvar, en mezzala, en wing og en centerforward. Måske også en bedre reservekeeper (så Mandas kan få sig et lån til en anden Serie A klub og få noget spilletid)... Vi har store mangler i vores trup, da vi mangler penge til at købe de rigtige.