En god kamp, vi spiller godt men syntes overhovedet ikke vi er overlegen. Men hvor er Immobile bare så vigtig for os, og mål nummer 200 i serie a! Syntes godt nok Taty er ringe, vi skal have en ny vice Immobile til sommer. Kamada gør det faktisk rigtig godt idag, ærgerligt hans skud på stolpen ikke går ind.
Jeg kunne virkeligt godt tænke mig, at vi fandt en byttehandel bestående af lån med option begge veje med en relevant klub i Serie A, hvor de så fik Taty den anden vej. Fx Genoa for en af deres 2 angribere. Optionen skulle så begge veje være høj nok til, at de ikke tabte penge, så 20-25 mio. euro for begge sider.
Potentialet er tydeligt i Taty, men vi er ikke en klub, hvor man bliver tilgivet for fejl. Jeg forstod ikke rigtigt problemet med Muriqi før jeg var på stadion og hørte, hvordan hele stadion buede da hans navn blev nævnt (da spillerne blev præsenteret inden kampen). Nogen spillere kan i nogen klubber vokse med tiden, men hos os fungere det ikke på den måde. Derfor skal vi være bedre til at presse spillere ud på lån, som kommer fra udlandet.
Potentialet og niveauet er der bestemt også i Kamada. Han passer dog dårligt til kulturen, så selvom han fandt form, så tror jeg ikke, at han ville blive. Jeg håber dog på det omvendte.
Jeg ved dog ikke, om jeg synes, at vi spiller godt. Rettere så prøver og fejler Cagliari i at spille fodbold med os, og så får vi mere plads. Dog kan jeg ikke se sammenhængen i vores spil, som Sarri-balle bygger på.
En god kamp, vi spiller godt men syntes overhovedet ikke vi er overlegen. Men hvor er Immobile bare så vigtig for os, og mål nummer 200 i serie a! Syntes godt nok Taty er ringe, vi skal have en ny vice Immobile til sommer. Kamada gør det faktisk rigtig godt idag, ærgerligt hans skud på stolpen ikke går ind.
3 vigtige point.