Jeg er ude af byen frem til fredag, så jeg når ikke at skrive optakt. Jeg får dog tid til at opdatere løbende med korte punkter fra træningsbanen.
Håber på en total turnover med uprøvede spillere fra start. Efter Spal nederlaget giver det ingen mening at satse 100 % på Europa League. Fire point fra Sampdoria, Roma og Spal er bare ikke godt nok, der skulle vi ligge på syv eller ni point før vi kunne satse på denne kamp helhjertet.
Min frygt er at Inzaghi ser kampen som en mulig kamp at spille holdet sammen på igen. Hvilket også er en valid pointe, men som bare ikke fungerer i det lange løb.
Håber derfor på en opstilling lidt ala
Proto; Patric-Vavro-Bastos; Marusic-Berisha-Cataldi-Parolo-Lulic; Caicedo-Correa
Det bliver det helt sikkert ikke, men vil give mening synes jeg.
Meget enig med dine pointer bang. Og enig i skuffelsen er stor ift. vigtige profiler som SMS, Correa og Caicedo, som i bund og grund burde være dem, der hev sejren i land i går. Jeg vil lige tilføje Leiva til den liste, for udover et tåbeligt straffe (ja, måske er de begge ude om det, men hvornår fanden holder man om sin modstander i eget felt?!) var der ikke mange lækkerier fra ham.
Og det peger mig til det der bekymrer mig mest: at vi faldt sammen på præcis samme måde som mod Spal. Vi mangler altså karakter og gennemslagskraft, og det virker desværre efterhånden lidt systematisk. Og ja, den første der skal kigges på er Inzaghi, for det er i princippet et af hans vigtigste opgaver som træner, men hvor er det skuffende at se de ovennævnte spillere være så lade.
Det er stadig for tidligt at kaste krise udover det hele - men jeg håber på en reaktion mod Parma. Hvis den kommer med en storsejr er jeg meget mere rolig, men hvis igen ikke kan tage os sammen, ja så kan det blive nogle hårde måneder.
Og så til sidst: lad Jony få flere minutter, gerne som indhopper, hold da op nogle indlæg han slår!