Jeg starter denne lidt tidligt, da der er spændende rygter fra Circus Bayern:
Ja, i læste rigtigt. Jose Mourinho er en mulighed.
Det ser jeg slet ikke nogen problem i! :D
I forhold til denne kamp, så er vi lige nu 8p efter Atalanta (de har 45p i 24k, vi har 37p i 24k) i ligaen. Inden Bayern bør alle hold i Serie A være på 27k dog, men vores 3 kampe er Torino ude, Fiorentina ude og Milan hjemme (hver med 4 dage mellem dem).
Jeg er lige nu ikke overbevist om, at vi får en eneste sejr i de 3 kampe. Og er det tilfældet, så bliver dette en CL og Coppa sæson.
Derfor er det på alle måder kritisk, at vi har de optimale forhold, når vi tager til München. For kan vi gå videre til kvartfinalen, så udligner det (hvis jeg huske korrekt) vores største resultat i CL nogensinde, og en sådan success bør i sig selv give flere penge end forskellen på nummer 5 og 10 i Serie A.
Set i forhold til de udfordringer, at vi har med Taty, Pedro, Kamada og LA (i hvert fald hans hjørne), samt skader... Så kan vi ikke spiller på alle 3 turneringer. Det er ikke fordi, at vi ikke gerne vil, og det er ikke fordi, at truppen burde havde problemer med dette, men det virker bare ikke lige nu.
Derfor er dette CL-opgør kampen, at jeg ser frem til som afgørende for, hvordan at vi skal anskue resten af sæsonen.
Det skal også siges, at intet af vores kampprogram er fastsat efter denne kamp (runderne og modstanderne er på plads, men ikke den præcise dag og tidspunkt i en given weekend eller midtuge).
Det her er enorm for os. Lå vi som Milan gør lige nu i ligaen, så ville det ikke være lidt så stort, som det netop kan være, hvis vi henter et resultat i CL, når ligaen sejler.
Selvom der er 3 Serie A kampe inden, så er denne kamp i langt væk. Det er trods alt kun 16 dage.
Øv, det var så det. Vi har ellers spillet en rigtig god kamp.
Nu er alt fokus på Serie A!