Jeg tænker det er relevant at have en seperat tråd om alle de navne vi møder på vores vej i øjeblikket og ikke blander det sammen med de andre spillerrygter tråde vi har ...
Virker rimelig sikkert at Mihajlovic og Conceicao bliver i deres respektive klubber. Havde ellers været guld at udskifte en Scudetto vinder med en anden ...
Ellers har jeg læst følgende:
- Sarri. Nok det største navn vi kan hente, og måske en spændende klub for ham at overtage efter Chelsea og Juventus? Han er nok bare røv dyr, og derfor forventer jeg ikke at han kommer. Vi tilbyder vel ikke Sarri mere end vi ville tilbyde Inzaghi?
- Vincenzo Italiano. Spændende. Forholdsvis ung, kender italiensk fodbold ud og ind, har lige reddet Spezia som et lille mirakel. Min lille favorit.
- Mazzari. Selvfølgelig dukker hans navn op, men nej fucking tak.
- Andrea Pirlo. Jeg kan ikke se, hvordan det skulle løse sig, men selvfølgelig også en ret spændende navn. Meeeen han kunne ikke få det til at fungere i Juventus, så kan han heller ikke med vores spillermateriale.
Jeg kan ikke se os få en ikke-italiener ind som træner, men ellers lister Lalaziosiamonoi følgende udenlandske trænere op som mulige kandidater: Benitez, Villas-Boas, Espirito Santo, Löw og van den Brom.
Diego Simeone stopper angiveligt i ath Madrid til sommer
🫣