Denne klassiker mangler vi også. Har i læst eller hørt noget om indkøb til vinter eller spillere, at vi bare følger? Hvad med evt. salg?
Jeg lægger ud med en flok klubber inkl. Manchester City, som lyder til at køre auktion på SMS. Det kan blive for godt til at sige nej, og det kan være noget, som fuldstændig ødelægger vores sæson. SMS er simpelthen blevet en verdensklassespiller, som vi bare ikke kan undvære. Efter Immobile, så er han nok vores sværeste at erstatte. Jeg håber satme, at vi kan sige nej her til vinter. Og hvis nogen så vil byde 100+ mio. euro til sommer, så må vi nok sige ja...
http://www.football-italia.net/111285/tare-high-milinkovic-savic-offers
Hvis dette er sandt, og Peruzzi kommer tilbage, så sætter det Tare i et dårligt lys. Og det er vel rimeligt at sige, at Peruzzi ville havde haft reelt ansvar, hvis Tare evnede at delegere. Om det så kommer fra, at Tare har skulle kæmpe for sine ansvarsområder med Lotito er en anden sag, men det virker tydeligt for mig, at Sarri er manden, at Lotito har manglet siden han overtog klubben.
Sarri har modenheden og personligheden til, at Lotito lytter til ham. Og det Lotito kan give i form af business administration, har været vigtigt, men det har også gjort, at han ikke altid havde fokus på det sportslige, og derfor ikke gav den sportslige ledelse nok kompetencer til at udvikle klubben hurtigt nok.
Det er dog vigtigere, at vi finder en god sportsdirektør hurtigt, da vi har brug for at få købt nogle spillere.