Efter Roma i går fik grønt lyst til at bygge sit stadion i går fik det mig til at tænke på om vi en dag også kommer til at få vores eget stadion. Om Roma får bygget deres stadion er slet ikke sikkert. Det var de vidst snakket om i 7 år nu. Et eller andet sted ville det passe mig fint, så kunne vi få Stadio Olimpico for os selv & gøre det til "vores" stadion, selvom vi aldrig kommer til at eje det. Men jeg kom til at tænke på hvor klubben er om 5 år. Har vi et projekt i gang til at bygge et nyt stadion? Har vi brandet os mere som klub på verdensplan & hvordan ser vores tranfers ud? Det er ingen hemmelighed at siden Zarate handlen har Lotito ikke har lyst til at bruge de store penge på transfers. Selvfølgelig skal vi overholde visse Uefa Financial Fair Play regler. Men vores økonomi har vidst været ret så godt i forhold til de andre klubber i Italien. Meget kommer selvfølgelig også an på om vi bliver ved med at spille Europa League eller hvornår vi igen skal spille med i det fineste selskab i Champions League. På den anden side, hvis man kigger på klubber som både Roma & Tottenham så har de spillet i Champions League regelmæssigt de sidste mange år og har også opnået ganske fine resultater. Derimod har de intet kunne fremvise af sølvtøj eller pokaler. Dertil har vi i det mindste været i et par Pokalfinaler & Super Cup finaler. Spørgsmålet er så hvad man helst mener er succes: At spille med om trofæer eller at spille med om top 4.
top of page
Til Bunden
Klubben / Kampe
Spillere / Rygter
Fri Leg / Andet
bottom of page
Planerne og snakken om Stadio delle Aquile har vi ikke set noget til i rigtig lang tid. Så jeg poster den her, istedet for at oprette en ny tråd.
Har I set Millwalls stadionplaner? Sådan et stadion skal da ligge i Rom?!? Det kunne være så fedt hvis Lazio byggede et stadion i den stil med en kapacitet på ca. 55.000.
https://www.millwallfc.co.uk/news/2020/february/millwall-reveal-plans-for-stadium-redevelopment/