Gila er vist stadig skadet... Gonzalez også...
Situationen er dog lidt uklar.
Både Romagnoli og Patric havde problemer sidst, hvilket betød Casale startede.
Taty var kampens spiller, DB var nummer 2.
Provedel, Guendouzi og Zaccagni er en del af kernen.
Der er igen mange muligheder til højre wing... Noslin kan helt fair få genvalg, jeg ved det dog ikke helt, jeg ville prøve noget andet, og Baroni skal vel teste alle og fordele minutterne. Dog er Noslin hans kontinuitet, så selvom, at jeg ville ønske noget andet, så tror jeg, at det bliver Noslin igen.
Rovella fik vist noget kritik for sin kamp, så det kan være åbent mellem Vecino, Rovella og Cataldi til DM. Jeg ville egentligt give den til Cataldi, da de 2 andre har fået minutter allerede, og ingen var rigtigt overbevisende.
Centerforsvaret er stadig presset, så Marusic er sikker på at starte, på hvilken back, og hvem der er på den anden er lidt uklart, men jeg tror, at det bliver Marusic i højre, hvis Nuno er klar, for så skal han have debut i venstre. Nuno skulle også være bedre til at støtte et centerforsvar end Pellegrini eller Lazzari. Hysaj er dog stadig også i klubben foreløbigt, men jeg tror, at det bliver Nuno og Marusic.
Centerforsvaret handler om, hvordan alles form er. Casale skal som udgangspunkt ikke spille igen, hvis det kan undgås, da han virkeligt tydeligt er nummer 4. Er de klar, så starter Romagnoli og Patric nok, så Gila kan spares lidt ekstra (også selvom, at han er frisk), men Casale kan stadig være i spil, hvis der ikke er nogen andre, som er 100%.
Det giver:
Zaccagni - Taty - ?
Dele-Bashiru - ? - Guendouzi
Nuno? - Romagnoli? - Patric? - Marusic
Provedel
Jeg forventer, at det ender med:
Zaccagni - Taty - Noslin
Dele-Bashiru - Cataldi - Guendouzi
Nuno? - Romagnoli? - Patric? - Marusic
Provedel
Indskiftninger:
Castrovilli er jeg meget imod til at starte kampe... Det er bare at bede om en skade... Men han skal da have minutter.
Dia skal have debut. Ikke fra start, efter den kamp fra Taty, men minutter skal han have. Måske kun 5-10min, men han skal have noget.
Begge wings skifter nok også. Isaksen og Tchaouna skal have deres minutter, Zaccagni skal være klar til at starte hver gang, og vi skal prøve noget forskelligt i højre.
Og så er der vel som altid problemet med, at der sjældent er mere end 55-65min i Cataldi eller Rovella. Så ind med Rovella eller Vecino, men hvem er jeg ikke helt sikker på.
Så udover Gila, på vej ud (inkl. Hysaj) og dem på mål, så ser det ikke ud til minutter for Pellegrini heller i anden kamp.
Dog kan det være tvivlsomt, om Nuno kan holde til 90 minutter.
Det kan også være behov for en (tvunget) udskiftning i centerforsvaret, som kan begrænse vores indskiftninger af mere offensive spillere.
Vi har dog reelt 2+ muligheder på hver plads.
Det vil kun blive svære og svære, at regne ud hvem som starter.
Specielt som vi kommer længere og længere ind i sæsonen.
Transfer:
Lige nu snakkes der om, at vi finder en aftale for Folorunsho i slutningen af vinduet, så 28.-30. august nævnes. Vi presser Napoli på prisen eller på typen af aftale. For vi vil klart foretrække et lån med option og måske tvunget køb.
Der er også tilfældige rygter om en wing, men det virker ikke som noget seriøst eller relevant, og det er rettere kun, hvis nogen betaler 15 mio. for Isaksen. Jeg forventer egentligt ikke, at vi får 15 mio., og derfor så bliver Isaksen foreløbigt. Så er det op til Gustav at tage chancen.
Vi henter nok Folorunsho (80-90% chance vil jeg påstå).
Ellers har vi mere fokus på at komme af med AA, Basic, Akpro og nok også Hysaj. Om det er lån eller salg.
Kernen er dog, at vi bestemt ikke køber nogen denne uge og op til denne kamp.
Var ude at campere hele weekenden, men fik da lige fulgt med på live stream på bet365 ...
Synes vi overordnet viser de samme takter som mod Venezia. Vi vil gerne være offensive, og har nogle spændende kvaliteter, men - ligesom der bliver skrevet nedenunder - så er vi ret forudsigelige. Vi er nok bare stadig et helt nyt hold.
Det er dog bekymrende at vi er SÅ ringe defensivt, da det jo er området, hvor vi ikke har fornyet os overhovedet. Savner en jerndefensiv, som for to år siden.
Og så, ja, midt evindelige opråb af Taty. Han brænder nogle store chancer og tager nogle dumme beslutninger i opspil. Håber Dia snart skubber ham af holdet og er den angriber vi har manglet i snart halvandet år.