Hvis det ikke var for en total tilfældig og heldig situation for Leao, så havde Milan aldrig scoret imod Bologna.
De sejler godt nok rundt. Det er virkeligt kritisk defensivt uden Walker.
Felix bidrager ikke med en skid. Leao bidrager kun, når han har lyst. Pulisic falder ud af alt for mange kampe. Reijnders er deres offensive omdrejningspunkt, men han bliver brugt som en af de 2x 6'ere.
De stillede med Musah på højre wing, Felix som 10, Leao i venstre, samt Fofana og Reijnders som 6'ere imod Bologna... Conceacao har åbenbart ikke fatter Reijnders 10 foran Fofana og Musah med Felix i højre... Eller bare start med Pulisic i stedet.
Kernen er:
Milan er lort lige nu da Conceacao begår fejl. Men de fejl kan sagtens være rettet til søndag, og så kan det hurtigt vende.
Milan har en del verdensklassespillere, som ikke hænger sammen lige nu.
Men der kan ikke være en forventning om, at det bare fortsætter.
Hvor de kommer fra et 2-1 nederlag i Bologna, så tabte vi 2-0 imod Inter på San Siro.
Begge hold har noget at rette op på... Første kamp blev 2-2, dette kunne også nemt blive X, hvis vi kan lave vores mål.
Milan vil komme mere offensivt end Inter og Venezia (som begge spillere 3-5-2 variationer), så der bliver flere muligheder til os.
Jimenez ender med et rødt, hvis han skal slås med Zaccagni og Tavares. Der er mindre hjernefunktion i den knægt end hos Theo. Og sætter vi Lazzari overfor Theo, så kan vi nok også få Theo til at gå semi-idiot, hvis han skal følge både Isaksen og Lazzari, da Leao nok ikke hjælper meget. Lazzari er nok også den eneste kandidat til en, som måske kan følge Leao i tempo. Tavares burde også kunne følge Pulisic (eller hvad de ellers kan finde på i højre).
Deres midtbane er usammenhængende og uklar. De har reelt 3, som kan spille der. Musah og Fofana normalt roterer ved side af Reijndiers, men som sagt, så burde Reijnders spiller 10'er. De 2 andre burde spiller 6'erne indtil Bondo er moden eller Milan køber nogen kompetente spillere.
Guendouzi og Rovella burde bestemt have en chance imod dem. Specielt hvis Felix stadig er 10'er på søndag.
Gimenez virker rigtigt stærk, hvis han får chancen, men typisk gør han ikke. Jeg tror dog, at Gila kan holde ham. Nu kan jeg ikke lige huske, hvordan det gik specifikt med markeringsspillet i vores EL gruppekampe imod Feyenoord med Gimenez, men det bør Gila kunne finde ud af.
Problemet er dog, at Romagnoli skulle være blevet taget ud imod Inter med en skade.
Gigot virker bare ikke som en stabil nok spiller imod de store hold.
Så jeg håber virkeligt, at vi har Romagnoli klar ved siden af Gila.
På mål... Jeg er klar til at sætte Mandas ind. Jeg har ikke set nogen fejl, som ikke kunne undskyldes over disse 2 sidste kampe. Jeg har det fint med begge løsninger. Provedel står i min opstilling, men det er pga. Baroni har været ret fastlåst på hierarkiet.
I angrebet. Tchouana, Noslin og Dia kan spille på toppen. Dia og Pedro kan spille 10'er. DB og Taty ude koster virkeligt på den taktiske fleksibilitet.
Jeg så helst Pedro bag Dia fra start. Tchaouna er FOP TIDEN ikke god nok centralt. Noslin har også nogle udfordringer, og hvor han måske er bedre fra bænken. Så Pedro og Dia giver klart mest mening, og de har det rigtige erfaring.
Opstilling:
Provedel?
Lazzari? - Gila - Romagnoli? - Tavares
Rovella - Guendouzi
Isaksen - Pedro? - Zaccagni
Dia?
Fed startede imod Inter
Understreg spillede hele kampen
Alternativer:
Mandas
Gigot
Marusic
Tchaouna
Noslin
Siden Marusic og Provedel slet ikke spillede imod Inter, så ligner det nok, at Marusic kunne start på en back, men det vil jeg mene er en klar fejl.
Belahyane forventer jeg fra bænken.
Ibrahimovic forventer jeg hos primavera...
Noslin og Tchaouna skal nok også komme ind.
Og så er der vel næste kun Marusic og Gigot tilbage, som er friske og relevante...
Det giver vist 5 indskiftninger.
Uden Hysaj og Patric er vi meget skrøbelige i forsvaret.
Jeg ved godt, at der er forventninger til Vecino og Patric snart at være tilbage, men jeg tror ikke på det, før de igen får kampspilletid.
Skadeslisten bliver mindre og mindre, men vi har stadig udfordringer. Jeg håber bare snart, at vi kan have en kamp, hvor alle er friske.
What a game! Tror lige jeg blev 30 år ældre af den kamp, nøj den var vild, men fortjent med sejren. Hvis vi kan vinde sådanne kampe, så bliver det sjovt, men flot indsats. Syntes dog vi brænder alt for meget foran mål, vi mangler Castellanos. Okay, vi kunne også have tabt, men det er som altid forventeligt på san siro. Godt arbejde af Isaksen, der fremtvinger straffet og gamle Pedro eksekverer. I alt spiller alle godt.