Lazio, 27k, 50p, 49-35
Udinese, 27k, 39p, 34-37
Udinese-Parma 1-0 (senest
Lecce-Udinese 0-1
Udinese-Empoli 3-0
Napoli-Udinese 1-1
Udinese-Venezia 3-2
Jeg tror ikke, at jeg håber at sige mere om det.
Smid oveni, at Lucca har lavet 10 kasser og Thauvin 7...
39-årig Padelli holdt buret rent imod Parma.
For de har et 3-5-2 forsvar bygget op Jaka Bijol Der har dog i deres 5 superkampe spillet 4-2-4 varianter (noget vi også kender).
Det her er et virkeligt defensivt stærkt hold med en solid organisation og 2 på toppen, som begge kan lave en kasse.
Vi tabte da også 2-1 i den omvendte kamp i Udine.
Det her et ikke et bundhold, det er et midterhold, som nærmer sig Milan i tabellen.
Og deres form er vel på niveau med vores.
De har ikke spillet i midtugen og er helt friske. Vi kommer fra en hård tur til pløjemarken i Plzen, som vi også skal møde igen i midtugen.
Gigot og Rovella har karantæne i midtugen...
Guendouzi og Vecino virker som sikre startere i midtugen. Så det giver mening med Rovella og Belahyane fra start på den centrale midt. Det er ikke skide offensivt, men det er også værd at prøve.
Kampene frem imod derby bliver i hvert fald ikke mere, så det er vel optimalt, at vi ved, om de 2 kan spille sammen på midtbanen.
Jeg har ikke hørt, at Hysaj, DB eller Taty skulle være klar, og Zaccagni kan også være ude... Muligvis flere, da vi nok ikke får nogen rapport efter Plzen-kampen før i morgen.
Set i forhold til det orange kort, som blev begået på Guendouzi, og alle de kampe, at han har spilet, så kan jeg ikke se, at det overhovedet skulle overvejes at starte ham.
Gigot kan jeg ikke forestille mig får genvalg, mens Romagnoli nok godt kunne bruge en pause.
Jeg ved dog bare ikke, om Gila og Patric kan holde 201cm Lorenzo Lucca i luften.
Så netop til at dække Lucca kunne Gigot få genvalg. Jeg tvivler dog...
Gila fik et hvil sidst og Patric kom ind sent i kampen... Så uden Lucca var de 2 indlysende.
Jeg skal ikke udelukke Provstgaard, jeg tror bare ikke ret meget på det lige i denne kamp.
Mål og forsvar er jeg begge usikker på.
Lazzari burde starte, men Marusic er den eneste, som rigtigt kan holde til 90min, så han skal vel starte, men det skal Tavares vel også...
På mål kan det også være Mandas i denne kamp og Provedel i EL...
Wings er og lidt svær. Udholdenheden er kritisk, og jeg kan ikke se en optimal løsning. Vi har brug for Zaccagni og Taty friske, mens Pedro ikke rigtigt kan starte 2 kampe i træk. Isaksen må også være træt efter 90min i Plzen.
Jeg ved faktisk slet ikke lige helt, hvordan vi kan stille op. Der er ikke en tydelig optimal løsning.
Mit bud (gæt):
Provedel
Marusic - Gila - Patric - Tavares
Belahyane - Rovella
Pedro - Dia - Noslin
Tchaouna
Hvad kan vi ellers finde på?
Dia spiller ikke som 9, det er Baronis beslutning, så en af Tchaouna og Noslin gør, og jeg tror, at det er Tchaouna tur.
Jeg er helt udbrændt efter i går, så dette er alt, at det bliver til...
Arr det er altså bare ikke godt nok igen. Vi spiller hjemme og alligevel gør ikke meget væsen af sig. Hvorfor er vi så ringe hjemme??
Men igen så mangler vi også rigtig mange med Rovella, Tavares og Castellanos ude. Og så lige op til start, med specielt Tavares mangler det offensive spil.
Tydeligt at se der er store mangler mod kompakte hold.
Bologna ude næste serie a kamp, det ligner et nederlag, de er alt for stærke hjemme lige nu. Øv, gylden chance igen smidt væk..