Gila og Provedel skulle være klar til at starte efter planen. Jeg ved ikke, om LA har spillet sin sidste kamp for klubben allerede.
Mandas spiller dog så godt, at det kan være svært at sætte ham på bænken.
Casale, Patric, Lazzari, Vecino og Pedro er et gult fra karantæne imod Sassuolo hjemme i sidste runde.
Romagnoli har karantæner for os (meningsløst gult imod Empoli), så jeg ser Casale spiller den centrale centerback. Som jeg har sagt før, så mener jeg, at Casale kan spille den rolle, men både han og Romagnoli kan kun spille den centrale af de 3.
Provedel
Patric - Casale - Gila
Marusic - Guendouzi - Kamada - Lazzari
FA - Zaccagni
Ciro
Lazzari gjorde det fint imod Empoli, så vidt jeg så. Pellegrini kan gøre det mere offensivt, Hysaj mere defensivt. Hysaj er også primær reserve for Gila og Patric. Så Lazzari i venstre (eller højre, eller... Tudor bytter konstant rundt på spillernes position).
Vecino laver mål fra bænken, så lad han komme ind igen efter ca. 60-65.
Vecino og Rovella virkede egentligt fint for Guendouzi og FA. Dog ved jeg ikke, om Rovella er tilpasset systemet nok til at levere imod Inter. Der var en del frispark imod Empoli, som virkede lidt unødvendige.
FA og Zaccagni virker vel egentligt også fint til at starte med, det samme med Ciro. Pedro og Taty virker fra bænken.
Isaksen eller Cataldi kan tage den sidste indskiftning, hvis der ikke skal skiftes for skader (Cataldi, hvis vi er foran, Isaksen, hvis vi er bagud).
Så hvis vi ikke får nogen offensive skader, så kan vi fint klare os uden LA (som ikke er meget værd fra bænken) udtaget...
Dem:
Acerbi er vist skadet. De har dog 2 gode på hver plads, så det gør ikke den store forskel.
Inter har vist en eller anden rekort, at de kan få med en sejr, og de har lige slagtet Frosinone 0-5.
Jeg har nævnt det nogen gange allerede, men de spiller hjemme for sidste gang i en mesterskabsvindende sæson. De vil gerne sige pænt farvel til deres fans. De spiller for sejren.
Inter er Inter. Deres niveau ser jeg som en konstant. Spørgsmålet er kun, om vi på magisk vis kan løfte vores niveau i denne kamp nok til, at vi kan hente et resultat.
Tabellen:
Atalanta-riomma mangler.
Fiorentina spiller mandag.
Lige nu så ser det sådan ud lige nu:
Glem Napoli, de kan ikke nå os.
Fiorentina kan nå 62, vi kan nå 65. Vi er lige med Fiorentina internt, men vinder de 3 og vi taber 1, når de allerede har bedre målscorer... Alle hold er bare bedre end os internt.
riomma 69, Atalanta 72.
Nummer 5 giver os CL, som eneste mulighed, men er så også garanteret.
Slutter Atalanta som nummer 8 og vinde cuppen, så går kun nummer 6 i EL, ellers så gør nummer 7 også.
Slutter Atalanta udenfor top5, men vinder EL, så går top8 i CL.
Om Fiorentina spiller sig i EL via ConL eller ligaen har ingen indflydelse på os.
Der er veje i CL, men det kræver, at ingen af riomma og Atalanta (som netop spiller internt i aften) når 65 eller flere point. Det vil sige X i aften og maksimalt en sejr til hver... Så er CL muligt.
I den virkelige verden, så kan Fiorentina ikke rigtigt hente Atalanta. De skal mødes, så Fiorentina kan være bedre internt. Men, vi er i EL, hvis bare Atalanta vinder en af fire tilbageværende kampe denne sæson, og vi slutter over Fiorentina.
Eller, hvis Monza vinder på mandag i Firenze, så er vi 1p fra EL. X så er vi 2p væk. Vinder Fiorentina, så er vi 4p væk fra EL.
Fiorentina spiller dog også fredag, hvor det er Napoli, som er på besøg. Så EL kan være sikret inden vi møder Inter på søndag.
Atalanta spiller også før os i næste runde, mens riomma spiller lige efter.
Næste weekend bliver en voldsom omgang.
Både har vi sæsons sværeste Serie A kamp, men vores konkurrenter kan også afgøre vores sæson rundt om os.
Hvis kampe nu bare var begrænset til 75 minutter :(
87. minut scorer Inter
79. minut scorer riomma
Sandheden vil dog for altid være, at det var i udebane-derbyet, at vi smed de mest kritiske point.
Vi havde også en ret svær start, hvor vi først havde nemme modstandere i de kampe, hvor alle kan slå alle, da man ikke helt er igang med sæsonen helt korrekt endnu, og lige derefter så rammer vi nærmest alle andre omkring toppen.
Imod:
Inter: hjemme 0p, ude 1p (fair, de var overlegende)
Milan: hjemme 0p, ude 0p (vi burde havde fået i hvert fald 1p, hvis vi anser dem, som over top3-5 niveau, dog vil jeg mene, at vi skulle havde fået 2-3p imod - hvis vi ikke tager højde for de reelle enkelte kampe)
Bologna: hjemme 0p, ude 0p (en katastrofe!)
Juventus: hjemme 3p, ude 0p (som det bør være...)
Atalanta: hjemme 3p, ude 0p (som det bør være...)
riomma: hjemme 1p, ude 0p (ikke godt nok)
Fiorentina: hjemme 3p, ude 0p (fint, hvis vi ser os som et hold på niveau med Fiorentina... Hvis vi vil top4, så er det ikke godt nok, da vi bør kunne få 1p ude)
Torino: hjemme 3p, ude 3p (perfekt - 2x 2-0...)
Napoli: hjemme 1p (fordi Napoli dræbte kampen), ude 3p (Napoli har potentiale til meget mere, så 4p samlet er ret godt, omend en sejr hjemme havde været rart)
I top8, som det står lige nu... Så har vi spillet lige op med Juventus, Atalanta og Fiorentina. Vi har skuffet imod Milan, riomma og Bologna... Og Inter er Inter.
Vi har ikke 4 eller flere point imod nogen andre i top8... Og specielt 0p imod Bologna, 1p imod riomma og 3p imod Fiorentina er afgørende for, hvor vi er nu. Var det i stedet hhv. 3p, 3p og 4p, så så det sådan ud:
3. Juventus 67p i 36k
4. Atalanta 66p i 36k
5. Lazio 66p i 37k
6. Bologna 64p i 36k
7. riomma 62p i 37k
8. Fiorentina 53p i 36k
Havde vi også vundet en kamp imod Milan, så var vi nummer 3 med 69p...
Og det er bare for at bring balance i det hele og ikke at forvente, at vi skal slå de andre top10 hold på udebane. Men måske mere end 1p imod top8 på udebane havde været rart...
Dette var vores første udebanepoint imod andre top8 hold denne sæson i Serie A????????
WHAT?!