Provedel, Patric og Rovella står som skadet.
Guendouzi har angiveligt stadig karantæne?
Jeg havde gerne set Valeri, men han er også blevet skadet...
Jeg er virkeligt frustreret over Udinese-kampen. Vi gider bare ikke vinde, sådan ser jeg på det. Og Sarri vil hellere brokke sig end at motivere spillerne.
Jeg er træt af vores præsident, vores sportsdirektør (hvorfor henter vi ikke spillere i januar?!), vores træner (fuck din træning og system, vi har brug for motivation ikke organisation) og vores spillere (gider i overhovedet det her?).
Vi mangler viljen til resultater og mål.
Det der nødt til at blive ændret på nu.
Dette var fodbold og ikke Sarri-fodbold. Vi scorer endda på hovedstød fra en dødbold. Men vores spil var kaos, og sjovt nok er det den første sejr for Martusciello, hvor han ikke er assistent-vikar (han har været træner 2 gange tidligere i samme situation som i dag og tabt begge kampe).
Jeg ser det lidt som, at han har givet spillerne fri til at udtrykke dem selv. Noget Sarri aldrig ville gøre.
Det var en meget mere åben kamp end vi er vant til under Sarri, men vi havde også afslutninger i første halvleg, selvom Frosinone så meget bedre ud.
Jeg føler Martusciello gik helt rigtigt til kampen i forhold til hans rolle, og det nuværende kaos. Der er ingen grund til at sætte sig i respekt eller være skyld i problemer.
Vi vokser herfra.
Og resten af denne sæson køre på vilje og motivation. Kan Tudor finde den i spillerne, så er der ingen grænser for, hvad der kan opnås. Realisme eller ej.