Ja, det er ikke et kapitalistsponsor vi har fået for sjov haha. God måde for dem på at få en hulens masse leads.
Jeg synes det er en mega fed idé at få fans til at blvie inddraget i trøjedesign - men det skal de altså gøre via de sociale medier og ikke via en opskrivning til deres produkt ... De burde få en masse omtale bare ved at være sponsor.
Pointen der er vidunderlig med Binance er jo netop disse Fan Tokens.
Hvor der er klubber i Tyskland og Spanien, som er store foreninger med medlemmer osv., så er dette en simpel og let måde at give penge til klubben og kunne få medindflydelse over nogle aspekter af forretningen.
Men vi skal ikke have en masse fans af andre hold til at stemme på alt muligt lort, så der skal være en paywall... Og en der er signifikant nok til, at det ikke kan betale sig at lave en prank, og hvis man mener det kan betale sig, så tjener klubben så meget på det, at det faktisk slet ikke er til skade.
Jeg kan slet ikke se nogen grund til kritik på nuværende tidspunkt. Det er sådan ca. 10 problemer, som bliver ordnet med en løsning... - Fans kan effektivt bidrage økonomisk til klubben.
- Vi får en reel trøjesponsor, som kan seriøst bidrage.
- Fans kan få demokratisk medindflydelse.
- Der sker noget nyt... Og Lotito kan ikke længere blot ignorere fans, at afvise dem som blot voldspsykopater.
Ja, det er ikke et kapitalistsponsor vi har fået for sjov haha. God måde for dem på at få en hulens masse leads.
Jeg synes det er en mega fed idé at få fans til at blvie inddraget i trøjedesign - men det skal de altså gøre via de sociale medier og ikke via en opskrivning til deres produkt ... De burde få en masse omtale bare ved at være sponsor.