Antal indlæg: 2848 Bopæl: Odense Tilmeldt: 24.08.07
Lagt på d. 05.02 20:27
Jeg er hjemvendt på weekendorlov, og i løbet af næste uge eller ugen efter vil jeg måske kunne komme på og se forum igennem om aftenen på kasernen, men jeg ved ikke en skid om noget der er sket i løbet af ugen.
Så hvem er købt (siden Hitzlsperger)? Og hvad kan de? Spiller for spiller. Gerne i denne form (helst et afsnit per spiller):
Navn. Alder. Position. Tidligere klub. Pris. Nationalitet. Beskrivelse.
Det eneste jeg kan finde der ser seriøst ud er Dias og Biava, som begge er CD'er. Hvilket vil sige vi nu har 7-8 forsvarsspillere frem for 5, hvilket giver os den nødvendige bredde, hvilket er super til at spille med 4 dernede, og 2 centerforsvar giver manglet bredde til at spille med 3-back-kæde.
Jeg kender dog ikke en skid til spillerne...
RO-MA-NI-STA PEZZO DI MERDA!
CHI NON SALTO PER RO-O-MA!
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
Antal indlæg: 700 Bopæl: Espergærde Tilmeldt: 25.08.07
Lagt på d. 06.02 08:49
André Gonçalves Dias
Forsvarsspiller, 184 cm, 80 kg
Nationalitet: Brasilien
Fødselsdag: 15. Maj 1979
Fødested: Sao Bernardo do Campo, Brasilien
Professionelle karrier:
1999-2000 Paraná, 22 kampe (1 mål)
2001-2002 Flamengo, 10 kampe (0 mål)
2003 Paysandu, 26 kampe (1 mål)
2004-2006 Goiás, 75 kampe (3 mål)
2006-2010 São Paulo, 109 kampe (7 mål)
2010 SS Lazio
- Dias kom til Lazio 1. Februar, 2010, og underskrev en kontrakt på 2.5 million euro.
- Hans optræden i 2008 & 2009 tildelte ham “Bola de Prata”, eller "Silver Ball", tildelt til ham for at være den anden bedste forsvare i den brasilianske liga - Brazil championship.
Forza Lazio
NON MOLLARE MAI!!!
Redigeret af Lazio76 d. 06.02 09:44
Klub: Startede sin karriere i Atalanata og har sidenhen spillet for Palermo og Genoa
Pris: 500.000 Euro (fra Genoa til Lazio)
Nationalitet: Italiensk
Beskrivelse: Biava er en stærk centerforsvar, som også kan spille sweeper og højre back. Han er en glimrende markeringsspiller. Hans svaghed som centerforsvar er hans styrke i luften. På mange områder minder han om Radu, han er bare meget mere erfaren.
"If he does not become the best player in the world he will certainly become one of the top three, he has qualities that are extraordinary. He just must learn one part of the game, to be responsible defensively."
Redigeret af EL PIBE DE HAEDO d. 06.02 09:26
Klub: Startede sin karriere i Bayern Munchen og har sidenhen spillet for Aston Villa og Stuttgart.
Pris: 550.000 Euro (fra Stuttgart til Lazio)
Nationalitet: Tyskland (spillet 51 landskampe og scoret 6 mål)
Beskrivelse: Thomas Hitzlsperger er mest kendt som "The Hammer" pga. han har et meget giftigt venstre ben fra distancen. Han er utrolig løbevillig på midtbanen og har en rigtig god fysik. Samtidig er han meget kreativ. Han har en god førsteberøring og god til at aflevere bolden videre og ligge de dybe stikninger til angriberne. Han kan også spille defensiv midt og venstre kant.
"If he does not become the best player in the world he will certainly become one of the top three, he has qualities that are extraordinary. He just must learn one part of the game, to be responsible defensively."
Antal indlæg: 77 Bopæl: København Tilmeldt: 31.05.09
Lagt på d. 06.02 09:49
Eyal "Fucking vendekåbe" Golasa..
Knægten var tilbudt en kontrakt, og da M.Haifa tilsyneladende havde tilbudt ham en kontrakt da han var under 18, var den ikke bindende og han kunne skifte til Lazio kvit og frit..
Han bliver præsenteret og fotograferet i den lyseblå trøje..
Og nu siger den lille rotte fandeme at han ikke vil skifte alligevel, og at det var hans rådgivere der havde snydt og bedraget ham!
FOR HELVEDE!! han blev vel ikke tvunget til at tage til Italien, og tvunget til at skrive under på et papir, tvunget til at tage smide sin spinkle jødekrop ned i vores stolte trøje!!
så kan man sku da ikke bare sige, arrrrgghh,, jeg vil ikke alligevel og så smutte hjem til israel igen.. hvad fanden sker der??
Håber fandeme Lotito finder Mafia-metoderne frem og giver den fuld gas her, får ham til Rom og smider ham på Primavera, eller "Rebel-afdelingen",, inden vi sølger ham til Chelsea for 20 mill euro om 1 år..
Knægten var tilbudt en kontrakt, og da M.Haifa tilsyneladende havde tilbudt ham en kontrakt da han var under 18, var den ikke bindende og han kunne skifte til Lazio kvit og frit..
Han bliver præsenteret og fotograferet i den lyseblå trøje..
Og nu siger den lille rotte fandeme at han ikke vil skifte alligevel, og at det var hans rådgivere der havde snydt og bedraget ham!
FOR HELVEDE!! han blev vel ikke tvunget til at tage til Italien, og tvunget til at skrive under på et papir, tvunget til at tage smide sin spinkle jødekrop ned i vores stolte trøje!!
så kan man sku da ikke bare sige, arrrrgghh,, jeg vil ikke alligevel og så smutte hjem til israel igen.. hvad fanden sker der??
Håber fandeme Lotito finder Mafia-metoderne frem og giver den fuld gas her, får ham til Rom og smider ham på Primavera, eller "Rebel-afdelingen",, inden vi sølger ham til Chelsea for 20 mill euro om 1 år..
Golasa Merda!
Hahaha, så kan Lotito lærer ikke at købe jøder Hvad fanden havde han regnet med...
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
Lagt på d. 06.02 13:52
Dias og Biavi lyder rigtigt godt... Mange tak for info!
Dækker forsvaret til et 3-mandsforsvar godt... Diakite og Biavi (Siviglia) i højre, Radu i venstre, Dias og Stendardo (Siviglia) centralt...
Og i 4-mandsforsvar er det også godt pga. hele forsvaret er nu er godt dækket med Licht, Diakite, Biavi, (Brocchi) i højre; Diakite, Biavi, Dias, Stenardo, Radu, (Siviglia) centralt; og Kolarov, Radu og Del Nero i venstre.
Virker virkeligt som et stærkt forsvar, og med Hitz og Matuzalem til den centrale midt, han vi altid en boldspillende central midt med, så vi ikke ender med kun fysiske CM'er som ødelægger vores offensiv.. Og nu med Foggia, Meghni, Barreto og Mauri har vi igen også offensive muligheder på midten.
Floccari, Rocchi, Zarate og Cruz på toppen er også stærkt..
På mål er vi også stærke ud over at Bizzarri desværre er ude resten af sæsonen... Så med det i mente, så er vi måske ikke så stærke, Berni har jeg ikke den store tiltro til, men han er vel okay som 3. målmand.
Helt ærligt, Lotito har fanme gjort det godt dette transfermarked... Hvis Ledesma også kommer tilbage på holdet, så er vi fucking hardcore... Dog skal den luder undskylde først!
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
Gottlieb9 skrev:
....han blev vel ikke tvunget til at tage til Italien, og tvunget til at skrive under på et papir, tvunget til at tage smide sin spinkle jødekrop ned i vores stolte trøje........
Hahaha, så kan Lotito lærer ikke at købe jøder Hvad fanden havde han regnet med...
Håber ikke i forventer at man respekterer disse afskyelige udtalelser...
Redigeret af hojgaard d. 06.02 22:01
Lagt på d. 07.02 01:21
hojgaard skrev:
Blood skrev:
Gottlieb9 skrev:
....han blev vel ikke tvunget til at tage til Italien, og tvunget til at skrive under på et papir, tvunget til at tage smide sin spinkle jødekrop ned i vores stolte trøje........
Håber ikke i forventer at man respekterer disse afskyelige udtalelser...
Hvis du virkeligt ikke kan se det ironiske/komiske i at en klub som Lazio (med alt vi er berygtet for) bliver butt fucked af en israelsk klub, en jødisk spiller og hans agent, så må du have mig undskyldt.
Jeg syntes det er pissesjovt, når man giver antisemitter en direkte beskæftigelse på alt hvad de hader omkring jøder, for det hjælper jo ikke ligefrem nogen andre, end dem som hader jøder...
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
Antal indlæg: 77 Bopæl: København Tilmeldt: 31.05.09
Lagt på d. 07.02 10:58
Ro på...
Jeg bryder mig ikke om Golasa af den simple grund at jeg syntes han er en forkælet møgunge der ikke tager ansvar for hans egne handllinger, i dette tilfælde løber fra hans kontrakt, og skyder skylden på de såkaldte "onde rådgivere"..
og derfor skal han da svines.. men det har intet at gøre med at han er jøde.. jeg kunne have skrevet svenskerkrop, japserkrop, eller driste mig til på dette forum at sige negerkrop... og hvorfor er det så afskyeligt at sige jødekrop..(næste gang bruger jeg en milliard smileys for at understrege det er sagt med et glimt i æjet)
come on.. en lille smule skæg skal sku også have..
og min holdning er at en spiller aldrig skal bedømmes på hudfarve, men på hans præstationer i Lazio-trøjen..