| Forfatter |
Ledesma |
Lazio76
Skribent
Rang: Piazza della Libertà
Antal indlæg: 700
Bopæl: Espergærde
|
Tænkte at oprette en tråd om Ledesma, da der hele tiden sker noget nyt om ham.
Det er et par minutter siden, at det var genåbning af dialogen mellem Lazio og Inter for Ledesma. Mourinho har udtrykkeligt bedt om Lazio's midtbanespiller, Moratti ønsker at tilfredsstille ham. Foreslåede 8 millioner plus halvdelen af Stevanovic.
Kilde Lazialita.it
Forza Lazio
NON MOLLARE MAI!!! |
|
| Forfatter |
RE: Ledesma |
Lazio76
Skribent
|
Det virker somom at et salg af Ledesma, ville gøre at vi kan få Ederson. Lyon har vist forlangt 10 mill., så et salg af Ledesma ville kunne give os penge til et køb af Ederson. Men der er vist stadig et problem med at han er ikke-eu'er. Afsted med Makinwa!!
Forza Lazio
NON MOLLARE MAI!!! |
|
| Forfatter |
Blood
Skribent

Rang: Silvio Piola
Antal indlæg: 2848
Bopæl: Odense
|
Lazio76:
Jeg kan ikke se hvad Makinwa har med sagen at gøre? Som jeg husker de italiensk non-EU regler, så er det stadig ikke noget med et antal i truppen, men et spørgsmål om hvormange du henter til Italien hver sæson. Jeg mener at du maksimalt må hente en non-EU'er per sæson, det var derfor vi ikke fik Carrizo i sommeren 2007, for vi havde allerede hentet Kolarov.
Det kan være jeg husker forkert, men det burde ikke være noget problem at smide Makinwa ad helvede til, så vi kan jo bare lade være med at registrere ham til den kommende halvsæson.
Man kunne jo passende prøve at sende ham til en eller anden random SAS-Ligaklub på lån..
RO-MA-NI-STA PEZZO DI MERDA!
CHI NON SALTO PER RO-O-MA!
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU! |
|
| Forfatter |
Gottlieb9
Laziali

Rang: Aquilotto
Antal indlæg: 77
Bopæl: København
|
er manden solgt?
ifølge goal har inter købt simplicio, fordi Lolita trak handlen i langdrag igen og igen og...
Lad os nu for helvede bruge manden hvis han ikke er solgt!!!
NON MOLLARE MAI!! |
|
| Forfatter |
Lazio76
Skribent
|
Han er ikke solgt. Inter valgte at købe Mariga i stedet for, da han ikke kunne blive enig med Lotito.
Forza Lazio
NON MOLLARE MAI!!! |
|