Aktuelle kampe
Seneste kamp:
Serie A
Sampdoria-Lazio 2-0
Næste modstander:
Serie A
12. september, kl 15:00
Lazio-Bologna
Stadio Olimpico

spacer
Unisport

spacer
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Antal brugere: 84
Ikke aktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: kofoed1985
spacer
Nyeste artikler
Anderson Hernanes de...
1999. Lazio vinder d...
Optakt sæsonen 2010/11
Fan Cup 2010 - Rapport
En lille overraskels...
spacer
Partnere

spacer
Unisport
spacer
Se indlæg
sslazio.dk - danske biancocelesti | Società Sportiva Lazio | Spillere/Rygter
Side 37 af 37 << < 34 35 36 37
Forfatter RE: Rygter
EL PIBE DE HAEDO
Skribent

Rang:
Piazza della Libertà

Antal indlæg: 843
Bopæl: Århus
Lagt på d. 28.01 10:57
Lazialita skrev:
Nu snakker man om at bytte Rocchi med D'Agostino. Nej! Lotito så må der flere penge på bordet for ham. Vi skal ikke sælge Rocchi!

Rocchi er 32 år gammel og bliver 33 til sommer. Han bliver kun ringere. D'Agostino er i sin bedste alder (27) og han kostede 20 millioner Euro i sommers for dem der ville have ham.

D'Agostino vil være glimrende for vores hold og hvis Udinese går med til en byttehandel så skal vi slå til!

"If he does not become the best player in the world he will certainly become one of the top three, he has qualities that are extraordinary. He just must learn one part of the game, to be responsible defensively."
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Silvio Piola

Antal indlæg: 2848
Bopæl: Odense
Lagt på d. 28.01 12:59
El Pibe De Haedo skrev:
Lazialita skrev:
Nu snakker man om at bytte Rocchi med D'Agostino. Nej! Lotito så må der flere penge på bordet for ham. Vi skal ikke sælge Rocchi!

Rocchi er 32 år gammel og bliver 33 til sommer. Han bliver kun ringere. D'Agostino er i sin bedste alder (27) og han kostede 20 millioner Euro i sommers for dem der ville have ham.

D'Agostino vil være glimrende for vores hold og hvis Udinese går med til en byttehandel så skal vi slå til!

Skal vi nu være helt ærlige, som er D'Agostino e ITALIENSK klassespiller, sådan en vi ikke kan få bedre. Rocchi har siden OL haft svært ved at finde en ordentlig form, og han virker ikke som den samme uden Pandev ved sin side, så selvom Capitano ville blive savnet, så mener jeg dette er den rigtige måde at tage afsked, og måske også det rette tidspunkt at få en ny anfører (nu hvor træneren ikke bliver skiftet).

Jeg vil faktisk mene der burde ske noget omkring det anførerbind. Zarate på sigt (fordi han alligevel er omdregningspunktet for holdet), men han er ikke klar endnu. Jeg vil personligt mene at Stendardo burde blive ny anfører og Matuzalem blev vice-anfører. Muslera er også en kandidat, men ud over de 3, så er der ingen i klubben som har vist sig moden til bindet lige nu i min optik.

RO-MA-NI-STA PEZZO DI MERDA!
CHI NON SALTO PER RO-O-MA!
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
blood_lazio@hotmail.com http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=512000360 Send privat besked
Lazio76
Skribent

Rang:
Piazza della Libertà

Antal indlæg: 700
Bopæl: Espergærde
Lagt på d. 28.01 13:13
Der er ingen tvivl om, at dette ville være en super deal for os. Rocchi HAR rigtig nok, ikke været den samme som før OL. Han bliver ikke yngere, og D'Agostino, vil på sigt være en super løsning på vores problem på midtbanen, efter Ledesma. Han skal bare tilbage til det spil han leverede i sidste sæson. En god erstatning for Rocchi ville være Crespo som også har været sat i forbindelse med os på det sidste...

Forza Lazio
NON MOLLARE MAI!!!
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Silvio Piola

Lagt på d. 28.01 14:03
okay, så har jeg været igennem alt på alle sider jeg kunne forestille mig at være troværdige omkring rygter, og skrevet det hele i en nyhed på forsiden...

Det virker som om at Plessis og Ledesma kan blive afsluttet i dag med lidt held. Så kommer Khrin og Plessis, som begge er unge og jeg kender ikke andet end andenhåndsoplysninger om dem, så jeg er ikke imponeret endnu. Heller ikke over en mulig Eguren-handel.

D'Agostino virker ikke realistisk med mindre det bliver noget med en masse spillere, og måske bliver den først helt gennemført til sommer. Dette kan være en handel der bliver lukket i februar, hvis den overhovedet bliver til noget...

Det virker lidt som om at Tare har fået til opgave at finde en forsvarsspiller, men Lotito kigger på midtbanen. Og Ricardo Costa lyder også besværligt og Canini bliver heller ikke en nem handel, så Mareca fra Brescia lyder realistisk, men jeg ved intet om ham, ikke engang hans fornavn :s

Det vigtigste for mig er bare vi får solgt Ledesma, så har alt andet anden prioritet. Jeg tror simpelthen ikke på at vi kan rykke ned, så holdet er vel okay til at overleve Serie A, og med nogle penge for Ledesma og et aktivt forår på markedet, så kan vi vel hente nogle alternativer til sommer. Så kan vi også handle ordentligt og ikke i panik. Plessis på lån eller Eguren er vel fint nok for at lukke et hul, men det er ikke spillere jeg regner med er at se i klubben næsten sæson.

De rigtige handler bliver lavet til sommer, og der skal vi hente Floccari (9,5 mio. euro), D'Agostino (for Rocchi og penge) og en forsvarsspiller, samt at Kolarov nok ryger til Inter og skal erstattes...

NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
blood_lazio@hotmail.com http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=512000360 Send privat besked
PeppeVester
Skribent

Brugers avatar

Rang:
sslazio.dk kendt

Antal indlæg: 149
Lagt på d. 28.01 16:03
Lotito har igen afvist Inters bud på Ledesma. Er der ingen grænse for denne mands sindsyge og idioti? Hvis det ender med at vi ikke får en krone for ham, tager jeg personlig til Rom og knalder ham sådan en! Jeg er lige ved at tro at han heller ser Ledesma lide et halv år mere i stedet for at skaffe penge og forstærkninger til klubben.

Jeg er overbevist om at der ikke sker særlig meget mere i det her vindue. Det faktum at Lotito altid handler et minut før vinduet lukker sat sammen med Lotitos barnlige stædighed, er ikke en frugtbar kombination. Problemet er at Lotitios fokuspunkt er Ledesma, hvilket forstyrre den opgave han rigtig skulle påtage sig - at styrke holdet. Og ja jeg ved godt Tare er sportsdirektør, men han tør jo ikke rejse nogle steder uden Lotito.

Ricardo Costa lyder spændende - han kunne være en meget brugbare mand til forsvaret.

D'Agostino for Rocchi? Tjo, det ville skære mig i hjertet at miste ham, men argumentet med at Rocchi ikke har præsteret længe, og vi virkelig har brug for D'Agostion, er jo rimelig rationelt.

Eguren: Velkommen! Kender ikke meget til ham, men alt kan bruges på den midtbane.

Ederson: Ville være en drøm ligesom for to år siden. For mig virker det bare urealistisk dels at han vil til Lazio, og dels at vi kan opfylde hans lønkrav.

Poulsen: Ville være fantastisk. Ikke bare fordi det ville promovere Lazio i Danmark, men fordi vi har at gøre med en virkelig dygtig spiller. Det er altså ikke Keller det her, men en fast mand på det danske landshold, og en af de bedre! Dem der siger vi ikke kan bruge ham, har simpelthen et urealistisk billed af Lazio anno 2010!

Lichsteiner: Sælg ham endelig! Har har gjort det ganske udemærket for Lazio, og har tilført en dejlig energi et et eller energiforladt Lazio-hold. Kan vi få en god portion penge for ham, synes jeg vi skal slå til og hente Zuniga.

Der er som altid en helveds masse rygter om Lazio, men tvivler som sagt på at ledelse har fokus der hvor det er nødvendigt - håber jeg tager fejl!
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Silvio Piola

Lagt på d. 28.01 17:18
PV:

Tare tager til Tyskland alene...

Lotito er god til at forhandle, men det kan være et høj spil, som ikke alle kan følge med i og nogle gange går det galt, men flere gange er det også gået godt. Det er hardcore business, ikke for sarte sjæle

Jeg er nu 100 % sikker på at der virkeligt sker noget for tiden, men at underskrifterne først kommer søndag aften... Der er ca. 3-4 muligheder til hver plads vi måske skal købe folk til.

Tror ikke på at Eguren kommer, og nej handlen er IKKE officiel endnu. Der var problemer i går med lægetjekket og bureaukratiet. Eguren er taget hjem for at ordne bureaukratiet, og hvis han ikke når et nyt og udvidet lægetjek, så henter vi en anden Plessis fra Liverpool virker lige nu mere realistisk end Eguren.

Ederson kender jeg ikke.. Hvem? Hvad? Hvor? Hvornår? Hvordan?...?

Og fokus er lige nu på Eguren/Plessis (det absolute minimum), Ledesma salg (skal ske i dette vindue!) og Ricardo Costa.

Lotito står for Ledesma handlen, Tare for Costa og så tror jeg Eguren/Plessis er noget agenter ordner for klubberne...

NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
EL PIBE DE HAEDO
Skribent

Rang:
Piazza della Libertà

Lagt på d. 29.01 08:35
Vores januar transfervindue er ved at være over. Vi har allerede hentet Barreto og Floccari inden vinduet åbnede og nu har vi hentet Eguren fra Villarreal og meget snart også danske Jacob Poulsen fra AGF. De to sidste skal forstærke vores midtbane, som i denne og flere sæsoner har været vores svageste led.

Alt i alt har vi hentet 4 mand. Ballardini har forlangt en spiller til hver kæde. Barreto er offensiv midt, Floccari er angriber, Eguren er defensiv midt og Poulsen kan spille samtlige pladser på midtbanen plus højre back. Nu har Ballardini at bevise sit værd – han kan i hvert fald ikke brokke sig over de forstærkninger han har fået. Indtil videre har hans taktiske dispositioner ikke været overbevisende, men omvendt har han også haft svære arbejdsvilkår, da han ikke fik nogen forstærkninger i sommers.

Til forsvaret var der længe tale om forstærkning. Ricardo Costa fra Wolfsburg har været tæt på os, men han er skiftet til Lille på lån indtil sommer. Men eftersom vi ikke har solgt Lichsteiner eller Kolarov, så har vi heller ikke behov for ændringer lige pt. Vi har 5 gode forsvarsspillere og en gammel ræv til at dække pladserne. (Lichsteiner, Kolarov, Radu, Stendardo, Diakite og Siviglia)
Lichsteiners agent har også udtalt at Lichsteiner ikke er typen der bukker under for pres, og han vil hjælpe klubben tilbage på rette spor. Han siger også at han er tæt knyttet til vores fans. Det lyder dermed som om at han er vores potentielle fremtidige anfører.

Foggia og Rocchi bliver også højt sandsynligt i truppen, selvom der har været rygter om byttehandler, salg og lejeaftaler.

Vores trup: Parentes = ikke naturlige position, men kan spille den.

Målmand: Muslera, Bizzarri, Berni
Højre back: Lichtsteiner, Scaloni, (Diakite)
Venstre back: Kolarov, (Del Nero), (Radu)
Forsvar central: Stendardo, Radu, Diakite, Siviglia
Defensiv midt central: Eguren, Brocchi, Dabo, Baronio, Firmani - Ledesma
Central midt: Poulsen, Matuzalem, (Eguren), (Brocchi), (Mauri), (Meghni), (Kolarov) – Ledesma
Offensiv midt central: Matuzalem, Barreto, Meghni, Mauri, (Foggia), (Zarate), (Poulsen)
Højre fløj: Foggia, (Zarate), (Poulsen), (Brocchi), (Meghni), (Lichsteiner), (Scaloni)
Venstre fløg: (Zarate), (Foggia), (Kolarov), (Poulsen), (Mauri), Del Nero
Angreb: Zarate, Floccari, Rocchi, Cruz, (Foggia)

Bedste 11.
Muslera, Lichsteiner, Kolarov, Stendardo, Radu, Eguren, Matuzalem, Foggia, Zarate, Floccari, Rocchi.

Hvis Kolarov er den eneste spiller der vil væk, så skal vi ikke hente mange forstærkninger for fremtiden. Poulsen tror jeg bliver rigtig god når han først lærer systemet i Italien. Barreto bliver også spændende at følge. Floccari behøver ikke bevise noget, vi ved hvor god han er. Eguren har en markedsværdi på 8 millioner Euro – håber han bliver god. Vi skal nok klarer os!

FORZA LAZIO!!!!

"If he does not become the best player in the world he will certainly become one of the top three, he has qualities that are extraordinary. He just must learn one part of the game, to be responsible defensively."
Redigeret af EL PIBE DE HAEDO d. 29.01 11:09
Send privat besked
Wombatten
Laziali

Rang:
Aquilotto

Antal indlæg: 94
Bopæl: 8230 Dobbelt A Aabyhøj!
Lagt på d. 29.01 11:59
Det er fandme længe siden jeg har været herinde, men har haft overordentligt travlt med så meget andet.
Men Jakob Poulsen til Lazio er helt sikkert et skifte jeg ikke havde set. Eftersom jeg har set alle kampe han har spillet i AGF, må jeg siger, at hans bundniveau er meget højt, men hans topniveau afspejler det ikke helt. Han løber altid solen sort og kæmper for sine medspillere. Han har en evne til at ligge en aflevering helt perfekt, og kan sagtens skyde bolden i kassen. Han er helt klart en af SAS-Ligaens største profiler, men jeg vil mene, at det hænger sammen med hans evne til altid at kæmpe med i kampene og have en afgørende fod, og ikke så meget, at han teknisk er i stand til at overmatche modstanderen. Men når det lykkedes for JP, så er han i stand til at lægge afleveringer som selv Serie A vil måbe over.
Hvis vi mangler en hårdt arbejdende midtbane som kan løbe 15 km hver kamp, så er Jakob manden. Hvis vi mangler en teknisk kreatør som tørrer modstanderen med smarte driblinger, så skal vi se mod Brasilien eller lignende.
Send privat besked
Byri
Skribent

Rang:
Laziale

Antal indlæg: 332
Bopæl: Trandbjerg
Lagt på d. 29.01 14:00
jeg er agf fan så det er lidt surt for mig at Jakob Poulsen kommer til lazio men jeg tror alså at Jakob Poulsen han ikke dur til italiensk fodbold og jeg tror også at han bare vil bruge lazio til at komme videre så jeg syntes at det er et dumt køb men sslazio bliver god reklame for Danmark.

FORZA LAZIO!
trippel_h26@hotmail.com Send privat besked
Lazialita
Laziali

Brugers avatar

Rang:
Laziale

Antal indlæg: 401
Bopæl: Midtjylland
Lagt på d. 29.01 23:29
Syntes nu det var meget godt at vi ikke købte Jakob Poulsen. Med den selvtillid han har på at han ikke kan spille sig på holdet, så vil jeg nu heller ikke se sådan en spiller i vores trøje. Er det ikke der man skal vise at man kan noget, når man får sådan et tilbud... Flot bliv du bare i GF det passer nok også meget bedre til dig.

LET THE EAGLE FLY HIGH
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Silvio Piola

Lagt på d. 30.01 08:49
AAAAAAAAAAAARGH!!!

Egurens transfer er ikke gennemført og der er så mange små latterlige problemer, at det er svært at se det skulle blive det...

Hvis Lyon ikke vil leje Ederson ud, så skal vi have Ledesma solgt inden vi kan hente ham...

Og nu siger Jacob Poulsen at han ikke vil forlade DK...

Og Khrin vil ikke til Lazio...

D'Agostino-handlen er også faldet fra hinanden pga. den også indvolverede Foggia, Acquafresca og Genoa, og det lød også bare alt for kompliceret.

Får vi overhovedet en midtbanespiller???

Og Ledesma nægter at skifte til Genoa, Napoli og Fiorentina, men Lotito vil forståeligt nok ikke bukke under for krav fra Inter (de bød 7 mio., så 9 mio. begge plus Khrin, som ikke vil skifte), pga. de stjal Pandev. Hans kontrakt udløber IKKE til sommer, så vi behøver ikke at skide i bukserne over free transfer, men han kan smutte på artikel 17 til sommer. Lotitos krav er 15 mio. euro.

Det eneste meningsfyldte ville være at sælge Ledesma til Lyon, hvis de vil have ham, som en del af en handel om Ederson...

Lige nu ligner det at der ikke sker en skid mere på markedet

EPDH:
Vi har STADIG ikke skrevet under med Eguren! Og handlen er langt fra sikker.

NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
OPR
Skribent

Rang:
Laziale

Antal indlæg: 453
Bopæl: Hornslet
Lagt på d. 30.01 13:07
"Update"
Der har snart været rygter salg af alle i vores start 11er

Muslera - Arsenal, Manchester United og flere jeg ikke kan huske.

Diakité - Bayern München
Stendardo - ingen
Radu - Bayern München

Lichtsteiner - Liverpool, West Ham, Tottenham, Palermo (Udinese)
Matuzalem - ingen
Baronio - Bologna
Kolarov - Inter, Real Madrid

Rocchi - Zenit skt. Petersborg, Udinese, Fiorentina (Juventus)
Floccari - Ingen
Zarate - Arsenal, Bayern München

+++++
Ledesma - Inter, Fiorentina, Genoa, Napoli, Zenit skt. Petersborg
Bizzarri - Sampdoria
Foggia - Bari, Napoli, Genoa, Udinese
Scaloni - Napoli(som en del af Zuniga handelen)
Meghni - PSG
Makinwa - Lecce, FK Moskva og en masse andre Serie B klubber
Manfredini - Rygter om kontrakt ophævelse
Cruz - Catania og andre klubber på deres niveau
Santarelli - Udtalte at hans liv er ødelagt af Lazio

30. Juli 2010-Lotito erkendte at det var en fejl at købe SS Lazio!!!

MAURO ZARATE
Send privat besked
Salas9
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Stadio Flaminio

Antal indlæg: 1101
Bopæl: Kolding
Lagt på d. 01.02 13:45

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/ob-profil-til-lazio
http://www.footballpress.net/index.php?action=read&idsel=53658

Rossi du har udtjent din værnepligt i Lazio, tak for alt. Men nu skal du UUUDDDDD NNNNNNUUUUUU
Send privat besked
OPR
Skribent

Rang:
Laziale

Lagt på d. 01.02 17:11
Vi køber måske desværre Dias, det gør at vi ikke får Ederson.

FUCK LOTITO OG TARE

og så har jeg lige et spørgsmål: Har Tare nogensinde sikret en handel?

HOLD KÆFT EN LORTE SPORTSDIREKTØR!!!

MAURO ZARATE
Send privat besked
Lazialita
Laziali

Brugers avatar

Rang:
Laziale

Lagt på d. 02.02 10:33
Godt at vi har fået spillere ind i transfervinduet, men er det så dem vi har brug for?

Mener at det var et godt træk med Hitzlsperger. Vi mangler virkelig en mand på midten, og tror at han kunne være løsningen.

Dias kender jeg intet til, men syntes faktisk at vores forsvar virker stabilt for tiden, så han skal virkelig vise noget for at komme på holdet.

Biava er en god solid forsvarer. Er en god mand til at styrke bredden i forsvaret. Men er også blevet 32, så ved ikke hvor mange år der er i ham endnu.

Barreto og Golas er fremtidsspillere så det er fint.

Floccari. Ja manden SKAL købes til sommer, for han er virkelig vigtig for vores hold. Klassespiller!

LET THE EAGLE FLY HIGH
Send privat besked
EL PIBE DE HAEDO
Skribent

Rang:
Piazza della Libertà

Lagt på d. 02.02 12:18
Lazialita skrev:
Godt at vi har fået spillere ind i transfervinduet, men er det så dem vi har brug for?

Mener at det var et godt træk med Hitzlsperger. Vi mangler virkelig en mand på midten, og tror at han kunne være løsningen.

Dias kender jeg intet til, men syntes faktisk at vores forsvar virker stabilt for tiden, så han skal virkelig vise noget for at komme på holdet.

Biava er en god solid forsvarer. Er en god mand til at styrke bredden i forsvaret. Men er også blevet 32, så ved ikke hvor mange år der er i ham endnu.

Barreto og Golas er fremtidsspillere så det er fint.

Floccari. Ja manden SKAL købes til sommer, for han er virkelig vigtig for vores hold. Klassespiller!

Dias skal erstatte Kolarov
Biava tror jeg bare er til bredden.

Siviglia stopper efter denne sæson og Cribari ryger 100 %. Kolarov mister vi nok til sommer også skal Radu spille back. Dermed er Dias købt for at spille i centerforsvaret sammen med Stendardo. Men jeg synes måske at købe 2 centerforsvarer er i overkanten. Diakite bliver brugt som højre back og det kunne tyde på at vi også sælger Lichsteiner til sommer. Men tror bare ikke Lichsteiner vil skifte.

Vi har 2 til hver back. Lichsteiner/Diakite og Kolarov/Radu.
6 til midterforsvaret! – Stendardo, Radu, Diakite, Siviglia, Dias og Biava.
Ser vi bort fra Diakite og Radu og Siviglia, så har vi tre. Det er perfekt.
Jeg tror vi mister Lichsteiner og Kolarov til sommer. Ellers skal de spille på midtbanen. Lichsteiner skal bare spille back. Der er han klart bedst.

Hitzlsperger er et kanon køb. Han kan spille alt på den midtbane. Barreto tror jeg på. Han minder vist meget om Zarate. Golas har allerede spillet championsleague mod Bayern og Bordeaux og mange stor klubber har været ude efter ham, så det siger lidt om hans kvaliteter. Floccari er vores nye Rocchi. Perfekt alder! Han skal være vores nye bomber. Rocchi skal være back up indtil han stopper og så skal vi kun spille med 1 decideret boksspiller. Zarate, Barreto, Foggia og Golas er alle offensive spillere som skal ligge lige bag ved den ene angriber enten centralt eller ude på kanten.

Send privat besked
Mr_Balle
Laziali

Brugers avatar

Rang:
Piazza della Libertà

Antal indlæg: 792
Bopæl: Vejle
Lagt på d. 06.03 09:17
Interessant:

http://goal.com/en/news/585/argentina/2010/03/05/1819806/rosario-central-defender-guillermo-burdisso-wants-to-join

Beppe Signori er Gud!
Send privat besked
Lazialita
Laziali

Brugers avatar

Rang:
Laziale

Lagt på d. 06.03 10:44
Syntes nu ikke at hans bror er specielt god, så hvorfor skulle han være bedre. Aldrig hørt om hans bror.

LET THE EAGLE FLY HIGH
Send privat besked
OPR
Skribent

Rang:
Laziale

Lagt på d. 06.03 20:30
Jeg synes vi skal gå efter Bocchetti nu hvor Genoa har fået Dainelli. Men Genoa er virkelig i mangel på forsvarer, derfor er det stadig en uløst gåde at de lod Biava gå.

Jeg har læst at vi kommer til at spille en blanding af 4-3-3 og 4-5-1 det kan godt ligne en 4-2-3-1!
ZARATE ER MED FRA START I MORGEN!

Men det er jo kun et ønske ligesom Giovinco og D'Agostino OG hvem gider egentlig at spille i Lazio?(udover sydamerikanere der ser KONGEKLUBBEN LAZIO som et springbræt)

MAURO ZARATE
Send privat besked
OPR
Skribent

Rang:
Laziale

Lagt på d. 06.04 13:45
Hej alle sammen nu skal vi til at finde os selv igen. Det gælder ALLE selvfølgelig også mig selv. Husk det nu NON MOLLARE MAI!!

Der er klubber efter Muslera, Ledesma, Kolarov og Zarate(hvis det skulle komme bag på nogen)
Kolarov; Liverpool, Juventus, Inter, Bayern München, Fiorentina, Real Madrid
Zarate; Manchester City, Bayern München, Arsenal
Ledesma; Bayern München
Muslera: Arsenal

Den eneste jeg ikke vile tude over, hvis han rejste er Kolarov, fordi han er blevet mildesttalt uvenner med fans på Curva Nord. Gode venstre backs er en mangelvare over næsten hele kloden. Bortset fra Italien, vi har Criscito, De Ceglie osv. Min klare favorit er Domenico Criscito fra Genoa. Inter er efter ham og derfor ser jeg selvfølgelig, at de istedet køber Kolarov. Det vil gøre at vores change for at få ham går fra mikro til mini.
På midtbanen mangler vi stadig en spiller påtrods af at Brocchi gør det udemærket. Tiberio Guarente fra Atalanta er blevet min nye personlige farvorit. Changen for at vi får ham er ikke stor, med mindre at de rykker ned i Serie B.
Udover at Floccari selvfølgelig skal sikres mener jeg, at vi stadig mangler en offensivspiller. Det kunne være Giuseppe Rossi der rygtes til Genoa og Fiorentina. Han er eftersigende træt af det i Spanien.

Holdet der bør skinne for Lazio næste sæson er:

Muslera
Lichtsteiner-Stendardo-Radu-Criscito
Guarente-Ledesma
Foggia-Rossi-Zarate
Floccari

Der skal selvfølgelig også ryddes op i truppen og ud skal følgende:

Kolarov-Diakité-Hitzlsperger-Eliseu-Carrizo-Matuzalem-Dias-Scaloni-Baronio-Firmani-Bonetto-Dabo-Makinwa-Siviglia-Cruz-Manfredini-Santarelli-Artipoli-Inzaghi-Berni-Del Nero

Tilbage er:
Muslera-Bizzarri-Iannarilli

Lichtsteiner-Faraoni-Stendardo-Radu-Luciani-Tuia-Biava-Criscito-Zauri

Guarente-Brocchi-Ledesma-Perpetuini-Foggia-Meghni-Mauri

Rossi-Zarate-Barreto-Floccari-Rocchi-Mendicino-Kozak

MAURO ZARATE
Redigeret af OPR d. 06.04 13:47
Send privat besked
[Top] - [Bund]
Side 37 af 37 << < 34 35 36 37
Spring til debat: