Saa er det paa tide vi viser at vi igen kan spille op mod topholdene. Nu har Reja haft tid til at se truppen an,og saa faar han debut paa Olimpico! Han skal vise noget,han er ekstra taendt.
Desvaere (i mit syn) ser det ikke ud til at Curva Nord vil bakke ham eller holdet op i morgen.. De har anonceret en strejke,som jeg dog haaber de gaar bort fra. Strejken gaar ud paa at hele Curva Nord bliver vaek fra tribunen under hele kampen,for at vise deres utilfredshed med ledelsen (Lotito,Tare som de stoerste).
Et meget staerkt signal,men jeg ved ikke om det er det rette at goere..
Anyways, Muslera har karantaene saa kryds fingre for Bern - vores tredjemaalmand skal staa paa maal...
FORZA LAZIO!!!
Rocchi Balboa
"Jeg vil hellere sammenligne vores hold med Tommaso Maestrellis Lazio, da de var stærke på både det tekniske og mentale plan, ligesom deres træner." - Rossi
Ja, det er ikke just den bedste optakt til en meget svært kamp mod vores rivaler. Har svært ved at se hvordan det skal kunne ende med 3 point, med lad os nu se.
Som jeg ser det skal resten af sæsonen udelukkende bruges som forberedelse til næste sæson. Reja skal vurderer hvem der skal ud og hvem der skal blive, således vi ikke (igen) skal starte sæsonen med store mangler. Det orker jeg simepelthen ikke. Synes dog vi efterhånden har en ganske habil trup, som med visse udskiftninger kan være konkurrencedygtig.
Endnu mere vigtigt er det at vi får styr på den sportslige ledelse således at alle bakker op om klubben. Hvis dette ikke sker tror jeg simpelthen ikke vi kan opnå den succes vi har ventet på. Dertil er konkurrencen alt for hård!
Antal indlæg: 2857 Bopæl: Odense Tilmeldt: 24.08.07
Lagt på d. 27.02 10:42
Ligner sgu en nice opstilling den der 4-3-1-2, dog ikke fedt med Siviglia, men ellers ser det virkeligt fornuftigt ud. Dette er også hævn-kampen for Coppa Italia, som var vores sidste chance for komme ud af sæsonen med æren i behold...
Glæder mig til i aften!
RO-MA-NI-STA PEZZO DI MERDA!
CHI NON SALTO PER RO-O-MA!
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
Antal indlæg: 2857 Bopæl: Odense Tilmeldt: 24.08.07
Lagt på d. 28.02 16:20
Byri:
Vi er lidt pressede med opdateringerne for tiden... Vi spiller kun Serie A nu, så det er ikke svært at finde ud af hvornår vi skal spille...
De næste kampe der på nuværende tidspunkt er fastlagt er:
7/3 Doria
14/3 Bari
21/3 Cagliari
Alle kl. 15:00
Og så vidt jeg kan se så står der næste kamp oppe i venstre hjørne som Viola-kampen lige nu???
Lazialita:
1 point mod et for tiden bedre hold er okay, vigtigste er at vi har fundet et system der fungere igen. Nu mangler vi bare at finpudse det (Mauri ud og Zarate ind som triquartista) og lidt tid til at stabilisere, så skal vi sgu nok overleve... Vi skal bare vinde 5 kampe for at holde os oppe, og vi har nemmere modstandere end Viola i de næste 4 kampe...
RO-MA-NI-STA PEZZO DI MERDA!
CHI NON SALTO PER RO-O-MA!
NON MOLLARE MAI!
FORZA BIANCOBLU!
Redigeret af Blood d. 28.02 16:21